Bufnita cea inteleapta

Pe Raluca o cunosc virtual de mai bine de un an. La inceput, nu stiam ca o cheama Raluca. Ii spuneam si eu, ca mai toti copii din preajma ei (cred) Bufnita cea inteleapta. Venea la librarie cu un brat de carti sub o aripa si cu praf magic in cioc.

bufnite

Am urmarit cu interes pozele de la Ateliere, postate pe Facebook oftand cu regret ca nu stam si noi mai aproape de Clujul meu drag… Apoi, citind relatarile Alexandrei, am oftat…dublu. Poate candva, intr-o buna zi, de partea asta a curcubeului…cine stie? Despre cum au luat nastere atelierele, care a fost motivatia profunda din spatele inceputului lor, care e misiunea lor acum, ne povesteste Bufni aici.

Deocamdata, ne bucuram de frumoasele Carti ale Bufnitei: sunt carti Usborne, iar calitatea lor e indubitabila. Noi am primit de curand cadou acest Atlas cu abtibilduri (multumim din suflet, Alexandra!), pe care il recomand din inima, e fantastic, abia astept sa lucram de pe el (pana una alta, il pastrez pentru o ocazie super speciala, e prea frumos sa i- dau lui S. pur si simplu).

Nu uitati ca ea sponsorizeaza si un concurs, avand ca premii patru carti frumoase cu tematica de Halloween- noi ne-am inscris deja cu felinarul nostru inspaimantator!

Ea tocmai si-a facut cuib si intr-un blog, abia astept sa vad cum va tricota din cuvinte inspiratii pentru joaca si lectura.

Drum bun si lung inainte, Bufnita draga!

 

2 Comments

  1. Raluca

    Cat de frumos ai scris. Imbratisari!

    • Si noi te imbratisam cu mult mult drag!

Leave a Reply

