Giveaway capsunesc si baietesc

Azi inauguram acest blog asa cum nu am facut-o pana acum, lansandu-l cu vant din spate spre viitor. Sper sa va faca placere sa ii treceti pragul, ca si primului blog.

Caiet pentru casa mea nu pleaca nicaieri, doar ca am ajuns la ultimele lui file, si am inceput un caiet nou. Activitatile noastre vor continua firesc, aici, iar daca erati cumva abonati sa primiti pe e-mail articolele de pe primul blog, si doriti in continuare sa fiti la curent cu mica noastra scoala de acasa,  o puteti face si pe acest blog. Pagina de Facebook ramane aceeasi, daca prin intermediul ei aflati noutatile, atunci nu trebuie sa faceti nici o alta schimbare.

Venim inaintea voastra cu doua mici daruri, unul din partea Capsunicii, care a trecut cu bine peste operatie si e gata de joaca, si unul din partea Baietelului de Argint, care in ultima vreme e pasionat de chestii inspaimantatoare.

Asadar, pentru fetite- un mic gel de dus de baie cu aroma de capsuni, un burete in forma de capsuna si o clamita roz…tot capsuna:

DSC02345Pentru baietei, o carticia Disney cu Monsters.Inc– lui S. i-a placut mult de tot (imaginea pare mai stearsa pentru ca este inca sigilata cartea):

DSC02347Dupa ce am citit cartea, noi am vazut intreg filmul de desene animate, aici.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu in care sa spuneti care dintre daruri va face cu ochiul. Giveaway-ul este deschis pana duminica, iar seara voi anunta castigatorii.

Mult succes!

42 Comments

  1. Baciu Paula

    mi-ar place cel pentru fetite; felicitari pentru cele 1000 de file

  2. Gelul de dus de baie e bestial!🙂 Imi place!😀

  3. Gabriela Gabriela

    Felicitari , si cadoul care imi face cu ochiul este cel pentru fetita pentru ca eu am o domnisorica in clasa 0 si tare este cocheta.

  4. Premiul pentru fetita e dragut!🙂

  5. Bine v-am regasit!
    Ma bucur ca toate-s bune. Fiindca prunca mea e pasionata de roz, noua ne face cu ochiul primul premiul.

  6. eu am o fetiță mică, pe care o vizitez câteodată și pentru ea aș vrea cadoul căpșunesc. (pe minunata Căpșunică, îmbrățișeaz-o din partea mea și a fiului meu, care acum e mare și nu poate licita pentru cartea cu Monștri – nu că nu îl interesează, dar o are!🙂 )

  7. Andreea, mama Lizucai

    Ne bucuram sa citim continuarea povestii capsunesti. Noi ne inscriem pentru cadou de fetita!

  8. Marasescu Gabriela

    Buna ! Ma bucur enorm pentru voi , pentru Cati!
    Si noi ,ca si S, suntem pasionati de monstruleti , asa ca optam pentru cartea ,,Compania monstrilor,,,
    Va imbratisam cu mult ,mult drag !

  9. felicitari pentru noua casuta virtuala🙂
    pupici Capsunicii si multa sanatate
    as alege cadoul pentru fetite pentru ca avem deja cartea, iar Daria este innebunita dupa capsuni😉

  10. adriana

    cadoul cu monstruleti ne ar placea mult!

  11. gilda

    Bine v-am regasit si “Vant din pupa!”

  12. Jo

    Bună, noi ne-am dori cadoul capsunicesc. Succes cu noul blog (noul dar vechiul blog mai bine spus) şi la cât mai multe postări. O să ne prindă şi nouă bine lecţioarele voastre când o să creştem mari.

  13. Buna,
    Pe noi ne incanta extrem de tare buretele in forma de capsuna, gelul de dus si clamuta.
    Pitica mea este ahtiata daca as putea spune asa de capsunica.
    Succes cu noul blog si la cat mai multe postari.
    Speram sa avem sanse la giveway :*

  14. Atragator cadoul pentru fetite!!
    Ma bucur de vestile bune si de acest nou blog al tau, Raluca!!
    Numai bine iti doresc!

  15. Mihaela Pop

    Ma bucur tare mult pentru vestile bunein ceea ce o priveste pe Cati!!! Felicitari pentru cele 1000 de file de caiet!!! Le-am urmarit mereu cu sufletul la gura. Adoram cartile, deci ……. cartea – Compania monstrilor. Va pupam si asteptam articolele in continuare!

  16. Eu doresc sa iti urez inspiratie maxima pentru noul tau ,, copil ”. Cu siguranta, avand acelasi devotament va creste mare si frumos, precum Fat Frumos din poveste, intr-un an cat altii in 7. Sanatate!

  17. Draga Raluca,recunosc ca m-am gandit cu emotie la voi,si ma bucur tare mult ca ati reusit sa treceti cu bine peste momentul important al Capsunicii.Multumim pentru fiecare lectie din fostul caiet si astept cu nerabdare filele celui nou,si va doresc sa aveti spor, lectii si trairi frumoase!Si mai multumesc Capsunicii si Baietelului de Argint pentru giveaway.
    In ce priveste preferinta premiilor,eu nu stiu ce sa aleg ca am si fata si baiat…i-am intrebat si pe ei,si au spus pe amandoua asa ca las la alegerea ta.
    Toate cele bune!
    Gianina

  18. Bianca Roxana Anitei

    Mie imi place cadoul pentru fetita;) si fetitei mele la fel, insa am si baietel si nu pot face discriminare, mai ales ca e la varsta la care e innebunit dupa personaje din desene animate.😉
    Felicitari pentru tot ceea ce ai realizat!

  19. Cu siguranta monstrii l-ar incanta pe Rares.

  20. Mosteanu Oana

    Eu as alege monstrii.

  21. Popa Roxana Elisabeta

    Compania monstrilor ne face cu ochiul.

    Mult noroc si sanatate Capsunicii Cati, si fetita mea cea mare a trecut prin operatii si clipe grele dar Dumnezeu ne ajuta si fiecare zi e o minune fericita. Ii transmit muuulti pupici Capsunicii tale.

  22. Roxana

    Felicitari pt noul caiet si asteptam cu drag sa va urmarim in continuare ! Sanate multa multa Capsunicii si sa auzim numai vesti de bine !
    Noua ne face cu ochiul cartea : Compania monstrilor, asteptam sa o citim.
    Pupici si zile cat mai frumoase !

  23. Continuam sa va citim cu drag si admiratie! capsunica ne face cu ochiul:)

  24. Ne bucuram tare mult ca operatia a trecut cu bine!! Noua ne-ar placea sa castigam articolele Capsunesti!🙂 Multumim pt tot ce impartasesti cu noi!

  25. Adina S

    Capsunicile ne fac cu ochiul, desi ne-ar place si cartea. Felicitari pentru noul caiet, desi sigur il voi rasfoi mult timp si pe primul, inca imi sunt de folos multe articole si revin asupra lor. Multa sanatate Capsunicii tale si baietelului!

  26. Bineînțeles că noi ne uităm spre carte🙂 doar am flăcău🙂 Raluca, chiar mă bucur tare mult că fetița ta a trecut operația cu bine! Recuperare rapidă și Dumnezeu să o binecuvânteze din belșug cu sănătate. Cât despre noul blog, la cât mai multe postări și vizualizări🙂

  27. Buretica

    Nepotelului meu i-ar placea monstrii😀

  28. adriiana

    ma-nscriu si eu la categoria baieteasca. sa fie cu noroc!🙂

  29. O, da, avem o fetita care ar fi tare incantata de cadoul aromat si colorat pe care ni-l oferi🙂 Multumim!

  30. Marinush

    Capsunica o dorim…ca am doua fete🙂 Felicitari Raluca, pentru tot ce faci. Sanatate multa!

  31. Cristina

    Capsunele sa fie!!!! Multumim mult si feicitari!!!

  32. Inca o data, felicitari pentru noul blog si toata aprecierea pentru celalalt blog. ( blogul meu de suflet, sunt sigura ca si acesta va deveni la fel).
    Ma bucur ca micuta Capsunica a trecut victorioasa peste toate “incercarile”.
    PArticipam si noi la inaugrarea blogului cu mare drag : ne-am dori cartea cu monstri..am vazut desenul si cred ca le-ar placea sa citim si cartea.
    Multumim frumos!

  33. diana

    Multe felicitari pentru toate activitatile pe care le faceti, felicitari pentru bloguri si pentru modul frumos in care ne prezinti activitatile voastre.
    Ma bucur din suflet pentru Cati :*
    Participam si noi…ne-ar place sa citim cartea cu monstri :)…
    Multumim frumos!

  34. Andreea 28

    Te citesc demult si-mi place ce gasesc pe blog!!!Felicitari!!1
    Noi am dori varianta feminina…daca norocul va hotara asa…

  35. georgiana

    faine amble cadouri dar aleg varianta pentru baieti.

  36. Dan

    Buna, as dori si eu niste “monstri” pentru al meu pitic. Multumesc.

  37. platon alexandra andreea

    Felicitari pentru casuta virtuala.Ne place clamitza capsunica.

  38. mami de strumf

    Monstrii ne fac si noua cu ochiul. Felicitari pentru noul blog! O sa-l urmarim cu mare interes!

  39. ela

    Chiar daca eu nu stiu sa fac baieti🙂 totusi Rebeca mea e pasionata de carti…si mai nou o atrag si lucrurile “baietesti” …e o perioada…mi-ar placea mult cartea!

  40. Bafta multa! Inspiratie multa! Multi vizitatori! Multi urmaritori! Multi sustinatori!… Si tot ce se mai ureaza in astfel de ocazii !❤ Ne-ar tenta premiul de fetite, caci iubim si bureteii si gelurile si clamitele ! Foarte frumusele, foarte haiosele! Multi pupici pe obrajorii Capsunicii sefe❤

  41. noua ne plac , cartile ….ms

Trackbacks

  1. Inchidem 1000 de file, deschidem un caiet nou… | Caiet pentru casa mea

Leave a Reply

