Darul din ciubota

In fiecare an, pe 5 decembrie, Baietelul de argint intra intr-un freamat magic si un suspans de nedescris, ma ajuta sa facem curat in bucatarie pentru a primi un musafir foarte important- pe Mos Nicolae. Dupa ce am avut cateva incercari, absolut nereusite, sa il conving pe S. ca nu exista Mos Craciun (si el sa ma convinga pe mine ca exista), am decis sa urmez dorinta inimii lui si sa il las sa creada in aceasta poveste pana când va dori el.

Aseara, pe ritm de colinde, am agatat ciubotele noastre personalizate la locul lor din fiecare an, si la un moment dat, când a intrat in bucatarie, S. a descoperit ca Mosul venise si ii adusese deja darul (noi i-l dam de cu seara, altfel s-ar trezi de multe ori peste noapte sa verifice ciubotele).

Despre acest dar vreau sa va vorbesc mai pe larg, fiindca se merita povestea. Este vorba de un dar din dar (multumim din inima, Alexandra!), un atlas geografic cu abtibilduri, pe care nu m-am indurat sa i-l dau mai devreme…mi se parea mult prea special pentru a i-l oferi altfel decat intr-o seara magica:

atlassticker

Atlasul Usborne- Sticker Picture Atlas of the World, contine peste 350 de abtibilduri in interior, este minunat ilustrat si de o calitate deosebita. Copilul poate explora hartile pentru a vedea obiectivele specifice ale fiecarei tari si pentru a afla unde traiesc diferite rase de oameni si de animale. Romania este reprezentata prin castelul Bran, de pilda.

atlas

S. a vrut imediat sa afle unde e Betleemul si unde e tara indienilor🙂. Abia astept sa il exploram, poate impreuna cu Apolodor, la începutul anului viitor. Sunt sigura ca voi avea si eu multe de invatat!

Puteti comanda acest atlas de la Bufnita, lasand un mesaj pe pagina ei de Facebook- Cartile Bufnitei. Eu am vazut acolo multe, multe minunatii, cat se poate de ispititoare…

Si cum nu se cadea sa vina Mosul fara jucarii, i-am pus alaturi de Atlas si o statie de reciclare (pitita de când a venit un unchi din Canada, extrem de generos cu S.- multumim, Iulian!). S. s-a jucat cu ea o zi intreaga si este foarte interesanta pentru orice baietel- sorteaza gunoiul in functie de marime. Ca si dimensiune este mica: ca sa va faceti o idee, masina albastra de langa ea este in genul acelor masinute mici de metal.

statiederecicalre

S. a adormit fericit si multumim, Mosul nu l-a dezamagit nici anul acesta…deci exista!

8 Comments

  1. ssimmona

    Cu adevarat speciale aceste daruri! Le merita o e deplin S. Ah, o curiozitate: de ce incerci sa-l convingi ca nu exista Mos Craciun?

    • Simona, eu prefer sa primeze conotatia biblica a Craciunului la noi acasa. De fapt, noi nici nu i-am povestit despre Mos Craciun, avea el doi ani si ceva când il tot intreba lumea ce ii aduce Mos Craciun, si asa a aflat,iar acum incearca sa ma convinga si pe mine🙂

  2. Ralu, uite se poate comanda și de aici cu transport gratis🙂 http://www.bookdepository.com/Sticker-Picture-Atlas-World-Sam-Lake/9781409550013

    • Multumim de pont, Nicoleta!

Trackbacks

  1. Lectia despre planeta Pamant | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Carti Usborne- My First Reading Library | Caiet pentru şcoala de...acasă
  3. Saptamana Vikingilor- Cartile | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

