Lectia despre feline

Zilele trecute ne-am apropiat de o noua lectie de stiinte naturale, lectia despre feline. Am impartit-o in doua reprize, in functie de materialele pe care le-am avut la dispozitie. Anul trecut S. a primit o carte foarte frumoasa (Big Cats), cu ochelari care sa ii permita sa vada imaginile 3D (multumim inca o data, Luminita!). Cartea s-a potrivit  perfect cu un tub Safari ltd pe care ni l-a imprumutat Adina (multumim!!). A iesit o lectie foarte frumoasa!

Am invatat despre tigri, lei, leoparzi, gheparzi, pume si jaguari, despre aria lor de raspandire , despre cum vaneaza si se hranesc aceste animale, care este specificul fiecaruia. Stiati ca doar leul e sociabil dintre felinel mari? Iar daca va intalniti cumva cu o puma, trebuie sa va umflati geaca, pentru a parea cat mai impunatori, si sa priviti puma drept in ochi, fara a va intoarce cumva cu spatele la ea. In acest fel, nu va va ataca.

bigcats

Si Izabela a beneficiat de aceasta lectie, iar ea avea in biblioteca personala revista cu CD de la ERC Press despre FELINE, pe care ne-a imprumutat-o ulterior si noua. S. a fost bucuros sa vada videoul, si am citit impreuna revista, de care sunt la fel de incantata ca si de cea cu Corpul omenesc.

DSC02627

Mi-a placut foarte mult sa vad cum se leaga informatiile pe care S. le-a aflat din lectiile anterioare. De pilda, in Egiptul antic pisica era considerata un animal sacru, iar S. a recunoscut imediat in revista ca imaginea cu statueta zeitei Bastet e originara din Egipt. Trebuie sa recunosc ca si eu invat, alaturi de el, multe lucruri noi.

S. iubeste pisicile, si i-a facut mare placere sa afle mai multe despre felinele mari si mici. Pentru un mic exercitiu de motricitate fina, i-am dat sa snuruiasca o forma de pisica.

Voua va plac pisicile?

Leave a Reply

