Globuri si felicitari personalizate

Anul acesta am facut ceea ce imi doream de tare multa vreme sa fac: globuri cu amprentele copiilor.

A fost mult mai simplu decat am crezut si, dupa parerea mea, arata tare dragalas.

globcati

Mai intai, am facut rost de niste globuri medii, dar si de unul urias, albastru, care este deliciul Baietelului de argint (culoarea lui favorita este albastru). Pe toate le-am luat de la micul magazin second hand, de care va tot povestesc, si care in perioada asta aduce decoratiuni de Craciun si de Paste.

Am folosit:

  • globuri
  • vopsea alba de a Ikea
  • felicitari trimise de Alina (multumim din suflet!)
  • lac pentru tehnica servetelului
  • penson
  • servetele umede mereu la indemana
  • pamblica colorata

amprente

Dupa ce S. si-a lasat amprenta pe globul albastru, a fost rândul Capsunicii sa fie pictata pe mana. Nu ne-au iesit globurile de la inceput, insa a fost usor sa le stergem cu servetelul umed si sa o luam de la capat. Când rezultatul era multumitor, puneam globul la uscat si treceam la altul. Dupa ce s-a uscat culoarea alba, am trecut finut cu pensonul peste fiecare amprenta, cu un strat de adeziv pentru tehnica servetelului. Indiferent daca stratul de adeziv a fost mai gros sau mai subtire, dupa uscare acesta a devenit transparent.

globalbastru

O fundita atasata si rezultatul e pe placul inimii mele. Pe o parte a globului albastru este mana lui S., pe cealalata, manuta Catiushei. Avem mare nevoie de astfel de amintiri…

Cat despre felicitarile pentru bunici, acestea vor avea ca tematica tot ingerasul, dar spre deosebire de cele de anul trecut, vor arata asa:

felicitarreingeras

Noi ne-am distrat tare facandu-le, sper sa va inspire si pe voi la…amprentat!

2 Comments

  1. Sunt foarte draguțe.

    • Multumim!
      Imi sunt tare dragi asa cu manutele lor,….

Leave a Reply

