Despre cum imi astern

Literalmente…despre cum imi astern🙂

Antoaneta m-a invitat la un concurs cu lenjerii, si va povestesc experienta ea cu ele. Primele pe care le-am bagat de seama erau cele ale bunicii, albe, aspre, calcate cu sarg, a caror dantela crosetata iesea de sub scoarta de lana tesuta tot de ea la razboi. Fetele de perna aveau si ele dantela crosetata, si un farmec shabby chic pe care il admir mereu in revistele americane sau englezesti cu sweet  country cottages si multa levantica. Pastrez eu acum fetele de perna dantelate, in asteptarea unui dormitor cu ragaz- deocamdata, cu copii mici, nu se potrivesc.

Calcam orice inainte de a avea copii, fara a fi neaparat foarte priceputa la asta. Aveam exemplul mamei mele, care se relaxa calcand. Eu, când eram copila, adolescenta, nu pricepeam cum vine asta. Acum pricep… Ma relaxeaza sa calc ascultând muzica. E singurul moment când mai visez si eu cu ochii deschisi, sau  cand ma rog. Imi place sa calc hainutele celor mici, imi aduc aminte de fiecare persoana ce le-a daruit un lucrusor sau altul, vad cum cresc. Dar nu imi place sa calc asternuturi. Am renuntat sa le mai calc pe acestea.

Solutia am gasit-o cumparand cearsafuri de pat ce se muleaza direct pe saltea, din acelea cu elastic. Doar asa mai putem folosi acum, pentru ca S. are obiceiul sa sara pe pat, in lipsa de trambulina, si altfel de cearsafuri nu ar rezista. Mie imi place senzatia  fina, satinata eventual, dar nu creponata, de aceea optam pentru bumbac 100%, colorat si usor de intretinut. Pe site-ul Dormitor-Baie.ro am gasit multe modele frumoase (florale si luminoase, iata preferatul meu).

Ne vom muta in curând la tara si Baietelul de argint va trebui sa invete sa doarma singur. Camera lui albastra, cu lampa de veghe albastra, cu mobila care-i este deja familiara, cu ursuletul si calutul de mare de care nu se desparte la somn, speram sa-i faca trecerea mai lina. In acelasi timp, stiu exact ce l-ar incanta: lenjeria lui de pat…albastra! Cu siguranta i-ar placea asa ceva:

Una din regulile concursului, pe care le gasiti pe blogul Vintage Look, este sa dam mai departe leapsa acestui concurs, provocând cel putin cinci alte bloggerite  sa ne povesteasca experienta lor cu lenjeriile de pat. Eu le invit pe:

Coca

Adina

Mihaela

Valentina

Iulia

Daca vreti sa participati, lasati va rog un comentariu la acest articol. Data limita este 30 decembrie.

 

 

 

3 Comments

  1. A trecut termenul, am fost cam absentă în perioada aceea. Nu mai putem scrie acum, cred?

  2. Mihaela, nu era obligatoriu, doar ca m-am gandit ca tu ai inclinatii practice si tie ti-am dat leapsa🙂

  3. Şi chiar am şi o slăbiciune pentru lenjeriile de pat.

Leave a Reply

