Vivaldi si cele patru anotimpuri

Multa vreme a trecut de când am primit vizita celui de-al treilea spiridus compozitor, insa nu am apucat sa va povestesc despre ea pana azi.

Al treilea spiridus nu e altul decat sprintarul Vivaldi, iubitorul primaverii, al vantului si al albinelor.

DSC02578

Ne-a bucurat vizita lui, cu atat mai mult cu cat nu a venit singur. Dupa ce l-am cunoscut pe el, le-am admirat si pe zanele anotimpurilor, pe care Coca le-a modelat cu atata maiestrie, si care ne-au ajutat sa recapitulam ordinea in care ele isi aseaza imparatia in Padurea Muzicala.

figurineanotimpuri

Povestile Cristinei Andone cuprinse in cartea Vivaldi si cele patru anotimpuri sunt foarte frumoase, deloc plictisitoare, si S. a avut rabdare sa termine intreaga carte intr-o singura seara.

Dupa ce ne-am jucat cu anotimpurile si am inteles cum de Vivaldi a compus cele patru concerte atat de frumoase, a venit rândul ritmului albinelor, pe care l-am gustat din plin. S-a lasat cu mare zbantuiala in dormitor, am ascultat muzica interactiv, scuturând in ritmul ei margelele decorative de Craciun (asta mi-a dat o buna idee sa le folosec si su Cati atunci când ascultam muzica), când lent, când foarte rapid- e foarte interesant sa provoci copilul sa fie atent la ritm. Apoi am repetat cateva notiuni despre albine, folosindu-ne de materialele prezentate aici.

Trebuie sa recunosc insa, povestea mea preferata este cea din urma, cea in care Veverita Vivi invata sa piarda si sa castige. Mi se pare o lectie foarte buna de viata si ii multumesc scriitoarei ca a inclus-o aici. Fara munca nu exista succes, iar copilul invata sa nu se dea batut de la primul esec, ci, exersând, sa isi umeze mai departe visul.

Întâlnirea cu acest spiridus a fost cumva pe fuga, pentru ca S. ma implora sa ii mai aduc un musafir muzical, si nu am avut timp sa pregatesc cum trebuie lectioara. As fi facut impreuna cu el pizza, si cu siguranta ne-am fi folosit de minunatele materiale puse la dispozitie de Camelia, sau de ideile jucause ale Ursuletilor nazdravani. Pentru ca ne-au placut atat de mult, am cumparat si noi cartile- o parte din ele, pe care le-am mai prins- si cu siguranta Vivaldi va redeveni musafirul nostru in viitorul apropiat.

6 Comments

  1. Foarte frumoasa lectia voastra, cartile le-am vazut la 7 lei bucata in chioscurile de ziare de la magazinele (hypermarketurile) mari sunt chioscurile de ziare si reviste Inmedio, poate va completati colectia.

    • Diana, noi nu disperam, vom incerca sa le cautam si pe cele lipsa. Deocamdata nu am dat peste ele, dar mai sunt prieteni binevoitori care le cauta pentru noi🙂

  2. Draga mea, atât de frumos să lucrezi cu copiii. Eu nu sunt atât de răbdătoare, din păcate.
    Am trecut să îţi urez o săptămână plăcută şi să te anunţ că ţi-am trimis o leapţă, dacă ai tu timp şi dispoziţie de aşa ceva. M-am gândit că este bine să te anunţ, ca să nu o vezi ca mine, după termen. Deşi aici nu avem niciunul. Pup. A ajuns pacheţelul?

    • Mihaela, voi raspunde la leapsa, chiar daca cu maaaare intarziere, dar iti multumesc ca m-ai inclus pe lista ta!

Trackbacks

  1. Leapsa despre carti | Pitici, dar Voinici
  2. Grete Tartler: Gulii verzi in tara pisicilor | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

