Stickere decorative pentru casa mea

Da, pentru casa mea🙂

Pentru ca eu, cu siguranta, folosesc in camera copiilor autocolante de perete. Le-am descoperit când era S. mic, si i-am decorat camera, la inceput cu masinute si animalele de la ferma (acestea din urma, cu putine exceptii, au rezistat pana azi), si apoi cu o tema acvatica. De nenumarate ori am repetat cu el, pe când avea mai putin de doi ani, cum face vaca, ce mananca oaia, unde este rechinul, testoasa sau steluta de mare…Il provoca sa se ridice, sa intinda mana sus, sa focalizeze. Bine, atunci nu stiam cat de importante sunt aceste lucruri pentru dezvoltarea unui copil, pe care le luam cumva…for granted. Pentru mine aceste stickere decorative nu sunt doar “de frumusete”, sunt utile in procesul de dezvoltare, invatare si in terapia noastra cu Capsunica.

In curând (sper din toata inima) ne vom muta la tara, si vreau sa pregatesc holul cel mare si luminos pentru Cati si Baietelul de argint, sa fie un fel de camera de terapie/homeschooling room.

Obiectivele pentru Cati sunt urmatoarele: mersul de-a busilea (a inceput deja, yey!!), identificarea imaginilor (face deja asta cu imagini cunoscute) si ridicarea mainii pentru a arata o imagine care este deasupra ei. Asa cum i-am recomandat si unei micute prietene de-a Catiushei, vom folosi stickere decorative pentru copii. Mi-o si inchipui pe Cati megand de-a busilea spre pisoiasul jucaus (ea are o slabiciune pentru pisicute):Sticker camera copii Pisoiasul jucaus

Baietelul de argint este la varsta când ar beneficia enorm de pe urma unui alfabet de perete, iar acesta, adaptat limbii romane, mi se pare splendid:

Sticker decorativ Alfabetul Ilustrat

Va da camerei un aer de “scoala de acasa” si cu siguranta il va folsi si Cati- va fi un mod interactiv de a repeta alfabetul (prin care noi trebuie sa trecem zilnic de vreo 4 ori).

Rasfoind paginile site-ului Stickero, mi-am dat seama ca autocolantele oferite de ei sunt foarte frumoase si accesibile, de aceea le recomad din toata inima! Daca aveti in plan redecorarea casei sau a camerei copilului, nu ratati lichidarile de stoc si reducerile masive!

8 Comments

  1. sunt foarte frumoase
    si noi tot de la stickero folosim si ne plac mult🙂

    • Am citit articolele tale si le-am admirat pe pereti. Spor la decorat casa cea noua!

      • Multumesc, e ceva de lucru si de investit, dar am timp….cativa ani probabil :)))

  2. andrea toma

    f frumoase Raluca! sa stii ca si intr-o camera de zi pentru adult merg f bine, sau chiar in dormitor, niste cuvinte sau o imagine motivationala pt gandirea pozitiva!
    tine-o tot asa, ca te citim😉

    • Exact un sticker cu cuvinte mi-am ales pentru camera Catiushei- in comunitatea copiilor ci trisomii rare circula mereu zicerea aceea- Life is not made out of the breaths you take, but aut of the moments that take your breath away (am parafrazat). Cati e o fetita care ne face sa ne tinem mereu respiratia de uimire, si mi se pare ca i se potriveste foarte bine citatul acesta.

  3. Felicitări pentru mersul de-a bușilea! Și nouă ne place să decorăm pereții.

    • Multumim, voi detalia la sfarsitul lunii acesteia, noi suntem foarte mandri de Cati, a muncit tare tare mult pentru asta.

Trackbacks

  1. Camera de Capsunica | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

