Si sotul tau s-a saturat de reparat? (P)

La noi acasa lucruile s-au petrecut cu…patterning, cum ar spune Baietelul de argint: am renovat apartamentul in care stam, am facut un bebe (aka mai sus pomenitul prunc de-argint), am mai renovat un apartament (la care sotul meu s-a implicat foarte mult personal), apoi a aparut Capsunica, si ne-am apucat de construit o casuta mica, mica dar casuta…promit ca dupa urmatorul bebe nu mai construim nimic!

Dupa 7 ani va pot spune cu mana pe inima ca suntem epuizati. Atat de epuizati, incat daca se strica ceva nici nu mai comentez, desi sincer va spun ca am urmarit clipul de mai jos cu o strangere de inima (oare asa de scorpie am fost si eu când era ceva urgent de reparat?). Nu mai cer sa se repare cantarele stricate, bazinul un pic defect, pentru ca stiu ca nu mai are bietul sot energie si pentru asta. Cred ca el ar trece peste epuizare si ar dansa un dans al bucuriei daca ar avea gratis serviciile oferite de Volksbank.

Cum stau lucrurile?

Daca ai cont curent la Volksbank, ei ofera gratis serviciile unui lacatus, instalator sau electician, dar cred ca si alti meseriasi intra in discutie.

Deci, e ok🙂

 

 

Leave a Reply

