Un cadou pentru mama

Azi dimineata S. mi-a facut cel mai frumos cadou posibil.

Aseara, pe intuneric, pe când  negociam cu el culcarea, mi-a cerut sa ii spun o poveste. Eu nu mai stiu pe de rost povesti, stiu doar cateva strofe din Rontonel, soricelul de biblioteca. I le-am recitat si m-a bucurat supararea lui ca povestea s-a terminat abrupt si fara un final.

M-a bucurat si mai tare faptul ca primul lucru pe care l-a cerut azi dimineata a fost povestea cu cei trei soricei. Nimic nu putea sa imi faca dimineata mai frumoasa decat sa vad ca un copil doreste sa auda ceva scris de mine. E drept ca acest copil e al meu, dar el nu stia ca povestea in versuri e scrisa de mama lui🙂

Cartea o puteti descarca gratuit aici: Lucia Muntean- e-carti

Mama mea scrie o carte

7 Comments

  1. violeta.argatu

    E f frumoasa poezia scrisa de tine! Avem si noi cartea -ne-a daruit-o Laura! Multumim!

    • Violeta, multumesc tare mult. adevarul e ca nu aveam incredere in ea, pana ce nu o testam pe un copil. Daca lui S. ii place, eu sunt cea mai fericita!

      • violeta.argatu

        Lui Ioan ii place fff mult, sa stii. Cred ca nu o sa gasesti un copil care sa nu o indrageasca. Se vede ca a fost scrisa din dragoste fata de copii. Probabil de aceea este atat de mult iubita si apreciata. Si mie imi place fff mult si te felicit sincer!

        P.S: poezia cu felina e scrisa tot de tine? astept cu nerabdare continuarea🙂. sanatate si numai bine va dorim!
        P.S.2: LA MULTI ANI lui S.-un pic in avans (Ioan a inceput sa numere zilele… imi imaginez ca si S. procedeaza la fel…mai sunt 30 de zile…29…28 :d)

  2. foarte frumoasa …..

    • Multumesc din suflet!

  3. ssimmona

    Sa stii ca si Carlos iubeste mult poezia ta si uneori completeaza el finalul de vers! Sper ca si acest amanunt sa mai adauge un strop de fericire zilei tale. Va imbratisam strans si va multumim muuuult de tot!

    • Oooooo….ma simt absolut onorata! Un pupic in plus lui Carlos de la noi, te rog, pentru ca mi-a incalzit si mai mult sufletul!

Leave a Reply

