Garage sale cu jucarii

De mult planuiesc un garage sale cu o parte din jucariile care ne-au ramas mici, mai ales pentru ca ne trebuie jucarii noi si stimulatoare pentru Capsunica, aproape in permanenta. Imprumutam noi de la alti copii, dar uneori trebuie sa si cumparam.

Salteluta de stat pe burtica. Este doar la a doua mana, eu am luat-o noua, a fost folosita doar de Cati, este lavabila. Are jucariile originale si noua a costat 95 de lei. Pret- 65 de lei

DSC01741

Jucarie de agatat la patut– noi o punem si pe exteriorul patutului, sa o stimulam sa se ridice spre ea. Arata ok, dar folosita.  Pret-10 lei, dar daca va trebuie si credeti ca v-ar fi de folos negociem in jos.

DSC07071

Leagan- 20 de lei. Este nou, potrivit pentru 9 luni-3 ani, pentru un copil care isi tine capul. Noi am primit (multumim o tona!) o varianta mai potrivita pentru Cati si pe acesta vrem sa il dam.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Broscuta testoasa muzicala (lumineaza si partile colorate)- 10 lei, daca va trebuie si credeti ca beneficiaza copilul de ea, negociem in jos.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Caracatita de plus muzicala- 10 lei Daca simtiti ca va trebuie si va e de folos, negociem in jos.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

Cheite pentru bebelusi– cui le vrea, bonus🙂

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Va multumim!

2 Comments

  1. Draga Raluca, sunt foarte simpatice jucăriile şi utile în acelaşi timp, unor copilaşi de vîrsta potrivită.
    În altă ordine de idei, am cerinţa de a te anunţa că am primit o altă leapşă simpatică şi dacă îţi permite timpul, poate o vei prelua…
    Pupici!

  2. Mihaela, trec sa vad leapsa, si imi cer mii de scuze pentru intarziearea asta mare. M-am lasat dusa de alte valuri…

Leave a Reply

