Casuta Timpului

Am vrut sa raspund provocarii Alinei  de la Clubul Magic cu o creatie sofisticata, facuta de mine, insa apoi m-am gandit ca e oportunitatea perfecta sa fac ceva impreuna cu Baietelul de argint, invatandu-l un pic despre timp.

Asadar, am facut un craft simplu cu o casa: Casuta Timpului.

Casuta Timpului are trei etaje, Trecutul, Prezentul si Viitorul. Si cum fiecare casa trebuie sa aiba ferestre, am decis sa facem din ferestrele casei imortalizarea amintirilor si dorintelor noastre.

Fiindca eu si S. am lucrat impreuna la acest proiect, fiecare si-a desenat o amintire draga inimii lui: el- pe cea cu cadourile de sub brad, eu- momentul in care Cati a inceput sa se tarasca singura (tot un cadou de Craciun si acesta). In prezent amintirile apropiate au fost si mai usor de selectat. S. a fost peste masura de incantat sa mearga la sanius cu verisoarele lui, iar mie blogul mi-a adus mai multe colaborari frumoase in ultima vreme🙂 .

Nici Viitorul nu a ramas nedecorat. De fapt, aici am avut o surpriza din partea baietelului meu. Eu imi doresc sa ne mutam in casuta de la  tara, el vrea sa mearga la mare. Dar…casuta nu era terminata!!!

casatimpului1

S. si-a dorit o fereastra a viitorului in care si tati sa-si deseneze o dorinta!

Tati s-a conformat, iar ceea ce isi doreste el ma tine cu sufletul la gura: el isi doreste sa mearga la la plimbare cu toata familia, cu Cati de manuta. Amen to this!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Casuta noastra se potriveste de minune cu o poezie din cartea Poezii-jucarii pentru cei mai mici copii, scrisa de Daniela Crasnaru, despre care va povesteam aici:

Ieri, azi, maine

Maine

vom merge impreuna

sa cumparam o paine.

-Nu o sa mergem ieri?

-Ieri a trecut

Deci nu vom pleca ieri nicaieri.

– Dar e edevarat

ca maine am vazut

un catelus

cu blanita tarcata?

– Nici pomeneala!

Maine

n-a mai fost pana acum

niciodata.

 

Multumim frumos, Alina, pentru aceasta provocare “de familie”. Vom pastra casuta si ne vom aminti cu mult drag de momentul realizarii ei!

 

 

2 Comments

  1. E minunată căsuța voastră!

    • Multumim, Simona!

Leave a Reply

