Tuscan Blood Orange de la Organic Baby

Recent va relatam despre doua produse primite spre testare- primul a fost dezinfectantul de jucarii, de care sunt foarte multumita. Ne-a prins tare bine saptamanile astea când am fost cu totii raciti si se cereau a fi dezinfectate mai des lucrurile din jurul copiilor.

Daca primul produs a fost alegerea mea initiala si nu am stat deloc pe gânduri in privinta lui, la al doilea am oscilat enorm. Ma tentau si gelurile de dinti pentru copii, dar si solutia de dezinfectat podele, si piatra de alaun. Apoi mi-am amintit ca anul acesta mi-am dorit sa fac ceva pentru mine. Mi-am propus sa am mai multa grija de mine, si chiar daca nu imi reuseste mereu, am tentative.

Asadar, am ales un parfum.

Sa va povestesc despre parfumurile din viata mea. E o poveste tare scurta. Aveam douazeci de ani când am primit un mic set de parfumuri cadou de la matusa mea din Canada. M-am indragostit iremediabil de cel floral, cu nuante albastrii si noptatice. De atunci, a ramas parfumul meu. Eu sunt genul de persoana fidela preferintelor: am prieteni care, daca le este dor de mine, cumpara guma de mestecat pe care o folosesc mereu. Este aceeasi de  aproape douazeci de ani.

Din pacate, parfumul meu nu se mai face.

Acum, testez…

De la Organic Baby am ales un mic roll-on de 10 ml, numai bun de purtat in geanta si de folosit pretutindeni.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tuscan Blood Orange. Este un parfum fructat, dulce si energizant. Citez din prezentarea lui: Acest amestec delicios, suculent si picant de portocale dulci este compensat de note subtile de capsuni si zmeura, intemeiate pe note de madarine si portocale dulci italienesti. Este 100% vegan, fara gluten, si netestat pe animale. Parfumurile din gama Pacifica nu contin ftalati, nitro-mosc, benzen, parabeni, uleiuri minerale, GMO, propylene glycol, ci sunt pe baza de alcool pur din cereale si uleiuri esentiale naturale. Exista si in varianta de parfum solid.

Eu l-am ales pe acesta pentru ca imi plac parfumurile fructate si pentru ca era preferatul prietenei mele (care a testat mult mai multe parfumuri din gama Pacifica).

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Numele i se potriveste perfect. E cald si intens si plin de energie. E solar. Nu aduce cu nimic cu parfumul suav pe care il indragisem de atatia ani, dar imi place! Ma face sa ma gândesc la o fata cu bucle roscate care se invarte si rade pe un camp verde verde, cu chipul spre soare. Ma face sa ma gândesc la Despre dragoste si alti demoni a lui Garcia Marquez.  Ma face sa ma gândesc la acest cantec a lui Andrea Bocelli:

Sunt incantata de alegerea mea. Daca l-ati folosit, sau ati folosit alte parfumuri din aceasta gama, va rog sa imi spuneti ce impresie v-au facut!

2 Comments

  1. gilda

    M-ai facut foarte curioasa, asa ca , azi, am primit exact parfumul acesta. Vreau sa-ti multumesc pentru”trezirea curiozitatii”! De mult nu m-a mai incantat atat de mult un miros si de mult n-am mai simtit ca un miros de parfum sa fie atat de natural la modul cel mai direct .Dupa mine, “miroase” a muzica frantuzeasca veche( Montand, Piaf, Brel, Trenet, Aznavour…) Asta-i ideea.

    • O, ce ma bucur ca iti place!!! Asa ma bucur ca am nimerit-o cu recomandarea🙂

Leave a Reply

