Pregatiri pentru petrecerea stelara- Planetele

Ziua Baietelului de argint se apropie, si anul acesta mica lui petrecere va fi…stelara.

Am adunat, in timp, cateva lucruri care ne vor folosi la petrecerea copiilor, care va arata mai mult a atelier (presimt). Dar inainte de toate, sa va povestestc, pe bucatele,  despre decor.

Anul trecut am gasit la second hand-ul meu mic mai multe bile de polistiren de dimensiuni diferite, de la uriase la mici. Atunci mi-a venit ideea unui sistem solar pentru urmatoarea zi de nastere a lui S., si cumva l-am convins ca va fi minunat sa aiba o tema spatiala la 5 ani. Trebuie sa recunosc ca sursa de inspiratie a fost Coca (multumesc pentru idee!).

Asadar, cu o seara in urma am pictat bilele. Am folosit culori acrilice si pensoane de la Lidl.

planete

In seara aceasta am agatat planetele cu sarme de lustra din sufragerie, încercând sa pastrez cumva ordinea lor fata de Soare (desi s-ar putea sa fi incurcat Saturn cu Jupiter🙂 ) :

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nimic mai simplu!

Acum sper doar sa le placa si copiilor!

16 Comments

  1. Connie_Sara

    ce planete dragalase!

    • Multumim, Connie🙂

  2. Foarte frumos! Abia astept sa vad si restul decorului !

    • In afara de traditionalele litere pe perete, sa stii ca nu prea am mai facut altceva…doar ca ramasesera niste stelute de la Craciun atarnate prin anumite locuri si le-am lasat si pe alea🙂

  3. Am făcut și noi planete din bile de polistiren🙂. Noi le-am folosit la o lecție despre sistemul solar. Și noi ne pregătim de petrecere …. cu cowboy :)))

    • Am vazut o poza! Aratati bestial toti trei!

      • Mulțumim! Al patrulea din păcate e la sacrificiu tot timpul, el face poze :)))

  4. Absolut superb! Știi că sunt și desene animate pe tema asta? La autobuzul magic episodul 1. Micuțul meu le adoră și așa a învățat planetele🙂

    • Nico, si lui S ii placea autobuzul magic, o sa il caut si eu pe youtube, ce idee buna!

      • Da, din păcate însă nu găsesc decât 4 episoade în limba română. Dacă găsești mai multe tu, dă-mi și mie un link

      • Sigur, daca gasesc iti dau de stire!

  5. Foarte frumoase! SUnt bune acrilice de la Lidl? M-am uitat și eu la ele aseară….

    • Mie imi plac, le-am folosit la mai multe proiecte, dar nu am cu ce sa le compar sa iti spun daca sunt mai bine decat altele…

      • Mulțumesc frumos🙂 Am găsit și contactul pentru panoul luminos!

      • Super!

Trackbacks

  1. Petrecerea spatiala | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

