Petrecerea spatiala

Iata ca a trecut petrecerea cu copiii…am anticipat-o toata saptamana si a intrecut toate asteptarile noastre! Trebuie totusi sa va spun ca ziua lui S. va fi abia miercuri, si atunci voi scrie jurnalul unui baietel de 5 ani.

Este prima oara când avem mai multi copii la ziua lui S. si putem organiza activitati. Tema petrecerii a fost Spatiul cosmic, iar despre decor v-am povestit si aici. In fara de asta, am lipit literele magice pe perete, din carton colorat de la Lidl, pe care le-am decorat cu stelute fosforescente.

 

Baietelul de argint a fost costumat in explorator spatial, cu un costul cumparat cu 7-8 lei la o reducere de aici.

De cum au ajuns toti copii in sufragerie, i-am antrenat cu povestea de la editura Teora (cartea e fantastica si v-o recomand din suflet, a placut mult copiilor).

DSC01349

Apoi i-am trimis pe copii in spatiu cu racheta, pe care si-au decorat-o singuri. In timpul acesta, Cati a baut lapte cu paiul🙂

DSC01356

Dupa aceea, am cantat un cantecel (nu a prins cine stie ce) si am trecut imediat la joaca in sensory bin-ul care l-a incantat cel mai mult pe Alex, mezinul trupei (el a revenit mereu si mereu la cutia cu bilute).

DSC01364

Tocmai când terminam lista mea de activitati (aproape), a sosit pizza, asa ca am avut pauza de pizza si tort. Ambele delicioase, insa tortul merita aplauze speciale- cel mai frumos si mai gustos tort pe care l-a avut S. vreodata (de ciocolata, cu crema de lapte si de caramel). Multumim inca o data, Oana!

DSC01375

Dupa aceea i-am trimis pe copii cu racheta (invartindu-i, pe rand, in fotoliul rotativ), si am dat fiecaruia un mic souvenir. Si Cati si-a facut aparitia din când in când:

DSC01401

Cum distractia nu se terminase, am scos un joc dragut de pescuit bilute colorate, care i-a incantat de pe cei mici.

DSC01409

Ceea ce a facut farmecul acestei petreceri au fost copiii, absolut toti foarte cuminti, cooperanti si incantatori. Lor le multumim in primul rand!

 

18 Comments

  1. Felictari pentru petrecerea reusita! Foarte frumoase activitatile si decorul. La multi ani S. , ai fost un strasnic explorator spatial!

    • Multumim mult de tot, Vali! Da, am tot explorat pe acolo🙂

  2. Ce frumos, frumos!! S e fenomenal in costumul acela!! Cred ca a fost asa de mandru! Felicitari pentru petrecerea atat de reusita!
    Va imbratisam cu drag si revenim cu urarile adevarate in ziua cea mare🙂

    • Multumim mult, Coca! Da, S a fost tare mandru de costumul lui, si tie trebuie sa -ti fim recunoscatori, tu ne-ai vandut pontul site-ului de unde l-am luat🙂

  3. Ce petrecere splendida, Raluca!!! O adevarata inspiratie, bucurie si incantare pentru ochii nostri, care iti multumesc ca ai impartasit cu noi clipele acestea minunate din viata voastra.

    Va pupicam mult, mult!!!

    • Multumim din suflet, Camelia, si întoarcem toti pupicii!

  4. Marasescu Gabriela

    O petrecere foarte frumoasa!
    Felicitari mamico!
    Va pupicam mult!!

    • Multumim mult, Gabriela!

  5. Diana

    A fost cea mai frumoasa petrecere la care am luat parte…totul atat de frumos, atat de bine organizat, o atmosfera atat de calda, distractiva dar in acelasi timp educativa,i-a incantat si distrat pe cei mici, iar pe noi, copiii mari ne-a facut sa ne simtim pentru cateva ore copii.(luand parte indirect la activitatile celor mici🙂 pizza minunata, tortul si frumos si delicios, atmosfera foarte placuta.Ralu esti o mamica minunata, esti un om atat de talentat si special, cu atat de multe calitati ….copiii au fost foarte incantati de petrecere…azi Lorena a desenat planete:) va pupam…..si multumim din suflet pentru tot

    • Diana, daca petrecerea a fost reusita a fost datorita voua, musafirilor nostri minunati! Eu va multumesc ca i-ati facut lui S. bucuria asta mare mare! Abia astept sa ne revedem!

  6. gilda

    La multi ani! (pentru maine)Sa fie sanatos si sa aiba stropul acela de noroc necesar in viata. Ma grabesc putin pentru ca maine nu voi putea face asta, dar si pentru ca va simt atat de aproape de sufletul meu. Sa fie iubit!

    PS Ai tuns-o pe Cati???

    • Multumim o tona si va imbratisam cu drag! Da, am tuns-o se incalcea tare parul ei si nu statea la pieptanat, am zis ca poate ii creste si mai uniform, ne-am scutit pe noi (si pe ea) de o chestie mai dificila.

  7. violeta.argatu

    La multi ani, S.!!!

    • Multumim, Violeta!! Si se cuvine sa întoarcem La Multi Ani-ul pentru Ioan, a fost ziua lui ieri, nu? Multe bucurii si sanatate si binecuvantari sa ii umple viata!

  8. violeta.argatu

    Multumim mult, Raluca!Da,ieri a fost ziua lui- a implinit 6 anisori. Din pacate insa nu a fost asa cum ne doream noi- cred ca sta la colt o raceala. ne luptam de doua zile cu febra. azi el a fost mai bine, insa ana are perioada de varf la capitolul febra🙂.

    • Offf, sanatate multa, stiu cum e, noi anul trecut ne recuperam dupa varicela si am avut niste celebrari foarte low profile…

Trackbacks

  1. Despre luna, stele si viata printre ele | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Carte Usborne: See inside the Universe | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

