Jucaria de joi: groapa cu bile

Stiti, desigur, bilutele acelea colorate care umplu o groapa mare la locurile de joaca. S. le-a experimentat  vara trecuta, când am fost la Ikea, pentru ca nu prea merge la alte locuri de joaca. Cati, in schimb, nu apucase sa le incerce niciodata, si cum erau pe lista noastra de “investitii” pentru copii, mi-am dorit foarte mult sa le testez, sa vedem daca ii plac.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Asadar, o prietena ne-a imprumutat un sac cu peste 100 de bile colorate, pe care le-am varsat in tarcul ei (vara as fi putut folosi piscina pentru copii).

Ei bine, pe cat de incantat a fost S., pe atat de neimpresionata a fost Cati. Zambea doar atunci când ma aplecam eu sa ma joc si sa rascolesc bilutele, altfel era foarte intrigata si nu indraznea sa se miste prea mult. Ma bucur ca am avut ocazia sa le testez inainte de a le lua (bilele nu sunt o avere, de la 50 de lei in jos la Dedeman), insa ocupa spatiu si chiar nu mai aveam unde sa le pun si pe ele in conditiile in care nu e Cati entuziasmata.

Partea buna cu aceste bilute este ca sunt sigure si pot fi folosite si cu un bebelus, si vor incanta si un prescolar, asa ca sunt o investitie pe termen lung.

Dar daca aveti un copil pasionat de aceste bilute (si puteti testa asta la un loc de joaca), iata cateva idei sa le folositi:

  • le puneti pe toate in tarc, puneti un cos de gunoi (curat)/cutie/ lighean in fata tarcului si copilul sa le arunce acolo;
  • le sortati pe culori;
  • le numarati;
  • faceti perechi;
  • daca aveti diferite dimensiuni invatati opusele mare-mic;
  • faceti un sensory bin urias si ascundeti sub ele obiecte pe care copilul sa le gaseasca.

Spor la joaca!

2 Comments

  1. Si noi avem un set de mingiute colorate care ne fascineaza de vreo 7 luni incoace. La sfarsitul verii trecute am prins o oferta la Carrefour – 100 de bile la 27 de lei.
    http://copilariefericita.wordpress.com/2013/07/28/reduceri-la-jucariile-de-vara/
    Ne-a parut rau ca nu am luat doua seturi, fiindca 100 de bile sunt cam putine pentru piscina gonflabila pe care o avem. Ramane sa mai urmaresc si anul asta lichidarile de stoc la jucariile de vara.😉

    • 27 e un super pret, daca gasesc la pretul asta cred ca iau si eu! Ar fi fain o piscina cu bile si un tobogan micut, asa mi-a dat Ioana ideea, cel putin pt varsta micutei A. e perfect!

Leave a Reply

