Torturile Oanei

Am avut luna asta placerea (placerea in cel mai epicurian mod posibil) sa ne delectam in familie cu torturi si briose minunate, dintre cele mai bune gustate vreodata in viata mea.

Nu ma lasa inima sa nu va povestesc si voua despre aceste minunatii culinare care ne-au inveselit sarbatorile aniversare.

Am castigat un tort de Valentine’s Day pe pagina de Facebook a unei dragi prietene- Torturile Oanei.

Pe Oana am cunoscut-o acum 5 ani, gratie Baietelului de argint, care a binevoit sa se nasca in aceeasi zi cu David, baietelul ei. Am tinut legatura, mai mult pe Facebook, si la un moment dat am observat ca incepuse sa faca niste minunate torturi, care imi luau ochii de-a dreptul!

La concursul cu pricina s-au inscris peste 140 de persoane, si nici nu mi-ar fi trecut prin cap ca pot castiga chiar eu premiul cel mare! Ma bucur mult ca s-a intamplat asa, pentru ca am indraznit astfel sa o rog sa faca si tortul lui S. pentru aniversarea de 5 ani.

Sa vi le prezint pe rand…

DSC03040

Tort cu blat cacao insiropat cu sirop de ciocolata,crema ganache de ciocolata cu lapte si crema mascarpone si limes,decor din fondant. Delicios. Perfect. Nu exista sectiune. Sectiunea a disparut repede si demult.

Tortul aniversar al lui S. “Chiar asa cum si l-a dorit el!”

Laudat deopotriva de parinti si de copii, nu a ramas nimic in nici o farfurie.  Blat de cacao insiropat cu sirop de ciocolata,crema ganache de ciocolata cu lapte si crema de lapte

Kinder, decor din fondant.

DSC01375

Surpriza surprizelor, briosele capsunesti pentru Cati- efectiv mi-au dat lacrimile de emotie!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Cred ca la ziua lui Cati (pe care vrem sa o sarbatorim intr-un mod cu totul special) vom opta pentru astfel de briose in loc de tort. Sunt briose de ciocolata cu visine, umplute cu ganache de ciocolata, decor din fondant. Delicioase!

Oana accepta comenzi din Bacau si din împrejurimile lui, si puteti lua legatura pe pagina ei de Facebook.

O recomand din toata inima!

3 Comments

  1. oana

    multumesc din sulfet pentru cuvintele frumoase!!!!!!! va pupam si va imbratisam cu drag!!!!! :* :* :*

  2. Vai ce mi-ar place să fac echipă cu ea🙂 mai ales la cupcakes😉

Trackbacks

  1. Petrecerea micului pompier | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

