Piatra de alaun si stick-ul antiacneic de la Organic Baby

De când am intrat pentru prima oara pe site-ul magazinului Organic Baby, mi-am dorit sa testez piatra de alaun cu efect antiperspirant. Auzisem de ceva vreme de ea, de la prietena mea Lia,  si eram tare curioasa.

Ei bine, am facut acest pas si am comandat-o (acest review este optiunea mea benevola) si vreau sa va povestesc experienta mea cu ea.

Potasiul de alaun are proprietati antiseptice si astringente, are efect coagulant asupra sângelui, si este folosit ca antiperspirant in Europa, Mexic, Thailanda, in toata Asia si Phillipine, este folosit pe post de fixativ, in alimentatie ca si conservant, in industrie cu multime de intrebuintari, si daca vreti sa descoperiti mai multe despre el va invit la o lectura interesanta aici.

Eu am facut cunostinta cu el saptamana trecuta, sub forma a doua produse:

Piatra de alaun deodorant

piatraalaun

Citez un fragment din descrierea produsului:

Cantitate: 120gr.

Piatra de alaun este o sare, care se gaseste sub forma de cristal translucid, alb şi inodor.
Piatra de alaun 100% naturala provine din minele de alaun din Siria sau din zacamintele de suprafata.

COMPOZITIE: potassium alum, apa

Bio – eco cosmetique – certificare ICEA – IT102BC / 02

Modul de folosire al pietrei de alaun

Piatra de alaun 100% naturala este un deodorant antibacterian ce se aplica pe pielea umeda, sau se umezeste piatra, aceasta formand o pelicula fină, sarata, usor alcalina, prevenind dezvoltarea bacteriilor responsabile de mirosurile neplacute.
Piatra de alaun 100% naturala depune pe piele microparticule atunci cand este umezita, caci este solubila in apa. De aceea trebuie să fie folosita pe pielea umeda, dupa dus sau ras, sau se poate inmuia in apa si aplica pe pielea uscata. Nu exista nicio restrictie cat priveste zonele care pot fi tratate extern: fata, axile, maini, picioare – atata vreme cat nu o inghititi si clatiti cu apa.

Va invit totusi sa intrati pe site si sa cititi si restul modurilor de intrebuintare ale acestei substante sub forma de cristal, pentru ca va poate fi de folos pentru a opri mici sangerari, intepaturi de insecte, pentru a preveni cresterea parului sub piele, ca after shave.

Eu am testat-o pentru proprietatile ei deodorante, si pot sa va confirm ca la mine rezultatele sunt asa cum m-am asteptat. Din punctul meu de vedere, primeste un 10/10. Efectul l-am simtit pana a doua zi, iar faptul ca este inodor imi convine mai mult decat daca ar fi parfumat. Sotul meu a testat si el piatra- el este mult mai activ, alearga mai mult in timpul zilei, piatra nu a facut fata mai mult de cateva ore, deci pentru categoria heavy duty nu e invincibila, el i-ar da un 8/10. Insa ideea unui deodorant organic si inofensiv asupra pielii i-a suras si lui, si cred ca isi va comanda una si pentru el.

Pretul (15 lei) mi se pare mai mult decat accesibil.

Stick de alaun antiacneic

Este un stick mic, cam de marimea creioanelor nazale, care se aplica pe pielea umezita (sau umezit el insusi).

stickalaun

Citez:

Stick de alaun slefuit, fixat in suport, cu capac pentru protectie. Ideal pentru mici taieturi, piscaturi de insecte, acnee, rani superficiale, etc. Datorita dimensiunilor practice poate fi purtat in geanta. Blocheaza proliferarea bacteriilor si are actiune hemostatica.

Cantitate: 5 gr. 

Pe mine acest produs ma incanta poate si mai mult decat primul (impropriu spus, este fix aceeasi substanta activa, insa ma refer la scopul intrebuintarii ei). Nu stiu cum sunteti voi, dar mie oboseala, alimentatia mai putin sanatoasa, poate kilogramele in plus si viata sedentara au avut mai multe efecte negative asupra pielii mele, creandu-mi probleme cum nici in adolescenta nu am avut. Nu stiu sa fi intalnit in ultimii 3 ani un produs antiacneic care sa imi placa mai mult decat acesta. Daca am o problema minora, peste noapte a disparut, daca este o problema majora, peste noapte devine usor de acoperit cu corector. Se vindeca mai repede si lasa mai putine urme.

L-as mai comanda? Categoric da!

Pretul este si aici, cat se poate de rezonabil- 9 lei.

Voi ati incercat piatra de alaun? Cum vi s-a parut?

7 Comments

  1. viorical

    Si eu folosesc piatra de alaun ca si deodorant mai bine de un an si sunt foarte, foarte multumita de ea. Chiar si vara, mai transpiri (ca e ceva normal pana la urma), insa nu miroase urat deloc, de fapt cum sigur ai sesizat nu are niciun miros insusi produsul in sine. Pe mine m-a cucerit acest deodorant pentru ca este natural, foarte econom si destul de bland cu pielea (cum de altfel sunt toata produsele naturale).

    • Viorica, multumesc mult pentru feed-back. Si eu apreciez ca e inodor, pentru ca mereu folosesc si parfum…

  2. violeta.argatu

    si noi folosim piatra de alaun de vreo doi ani. si ca “deodorant” dar si ca “unguent” pt piscaturi de tantari sau alte insecte. este super, super. Ana a fost cea mai incantata de el inca de la inceput- il folosea pe post de acadea :)) :)). si pt ca o facea cu atata “patos” i-am testat si eu gustul… nu-i rau, sa stiti :)) (acrisor)

  3. Camelia

    Este excelent deodorantul cu piatra de alaun! Il folosesc de ceva timp si sunt tare, tare multumita de el🙂.
    Va pupic, multumim pentru articol!

    • Eu iti multumesc pentru feed-back, Camelia!

Trackbacks

  1. Solutie superconcentrata pentru podele de la Organic Baby | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Despre Stevia si cata apa trebuie sa bea un copil | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

