Garage sale din dulapior de Capsunica

Dintotdeauna Cati a fost admirata pentru toaletele ei elegante, si mie imi creste inima când o vad in rochite. Mi se pare super dulce si frumoasa, exact asa cum ar trebui sa fie o fetita. Timpul trece si rochitele raman mici, iar eu m-am atasat tare mult de ele.

Ma despart greu de acestea. Imi sunt tare dragi si fac parte dintr-o perioada foarte frumoasa a vietii noastre. Insa in viitorul apropiat prevad o cheltuiala mai mare. Deschid putin usa dulapiorului Ecaterinei. Vor fi la garage sale aceasta jucarie de tip Montessori (40 lei) si lista de hainute de mai jos:

Later Edit- Jucaria s-a vandut

Rochitele sunt vandute

Plovarul este vandut

jucarie

pantofiori plover rochita1 rochita2

8 Comments

  1. Alina

    Ai putea sa imi spui ce dimensiune are talpa la pantofiori Si daca e flexibila? Multumesc! I-as vrea eu….

  2. Elena

    Buna, as vrea sa cumpar eu cele 2 rochite de la Polly – de 86 si 92 marime… cum facem?

    • TE contactez eu pe mail🙂

  3. Te pup, eu vreau jucaria :)). Sa vedem daca Ioan o vrea…Vad ca e din lemn si material textil, e bumbac? Ioan e alergic…. Multumesc cu M mare🙂.

  4. Acum am vazut….ca s-a vandut. De unde ai luat-o?

    • Eu am luat-o second la rândul meu, in stare foarte buna, am spatal-o de doua ori. Nu as putea sa iti spun de unde ai putea sa o iei noua…

      • Cumpar si eu second-hand si imi pare bine🙂

Leave a Reply

