Jucaria de joi: cuburile suprapuse

Azi va povestesc despre un joc pe care S. l-a descoperit intr-o cutie si cu care s-a jucat recent. Nu este nici pe departe destinat varstei lui, insa el nu a avut pe la 2-3 ani asa ceva. Eu l-am gasit second hand la un pret bun, si m-am gandit ca imi poate fi de folos cu Cati mai tarziu.

cuburisuprapuse

S. in schimb s-a distrat destul de mult cu aceste cuburi.

  • a numarat de la 1 la 10;
  • putem verifica cantitatile, pe o parte a cuburilor sunt grupe de banuti (setul nostru e material promotional de la o banca🙂 );
  • a aranjat cuburile de la mic la mare;
  • l-am rugat sa gaseasca vecinii pentru diverse cifre;
  • a facut un turn pe care l-a darmat (copii intre 12-18 luni trec printr-o faza in care le place sa darame si se vor distra cu astfel de cuburi);
  • puteti face comparatii mare-mic;
  • suprapusul si pusul unele in altele necesita multa coordonare- vor exersa îndemânarea, coordonarea ochi-mana, precizia;
  • exista astfel de cuburi cu povesti (tin mine ca eu am avut când eram mica); o alta latura a setului nostru are imagini cu care putem alcatui o poveste, dezvoltandu-ne astfel vocabularul si imaginatia;
  • putem face o cursa cu obstacole, punandu-le din loc in loc si sa trebuiasca a fi ocolite sau sarite (Cati ocoleste cu gratie turnul, care e inca in picioare desi ea a trecut de multe ori pe langa el).
  • noi am facut si adunari cu ele- am pus doua cuburi unul in altul, si i-am spus lui S. sa afle rezultatul si sa puna cuburile in cutia cu rezultatul.

O piramida din aceasta, de lemn, mult mai frumos si mai multifunctional am primit si noi pentru a-l dona la centrul unde face Cati kineto. Le multumesc inca o data bloggeritelor prietene, care au facut posibil acest lucru!

2 Comments

  1. Am avut si noi asa ceva dar piesele erau de forma cilindrica. Sunt frumoase si tentante la joaca. Cu siguranta le va folosi si Cati la momentul oportun🙂

  2. Da, sigur, am editat si am adaugat ca am facut si adunari cu S. Cati are nesting cups, mai multe seturi, cilindrice, patrate, mai micute, deocamdata doar le scoate una cate una si le pune, dar mana peste mana. Va veni si rândul acestora…

Leave a Reply

