Cat pot sa slabesc cu Gerlinea?

Sunt tare curioasa.

Anul trecut mi-am propus sa slabesc. Anul acesta am spus ca-i musai, mergem la mare. Am incercat, m-am oprit, am incercat din nou, iar m-am oprit. Am fost 20 de zile la rand la sala, am scos steamerul si l-am pus la buna folosinta, am renuntat partial la dulciuri, paine…si m-am oprit. Rezultatul? Doua kilograme in plus.

Singurul lucru la care nu renunt este sa incerc. Mi-am propus sa nu renunt la incercari, pana nu reusesc, desi stiu ca voi avea un permanent efect de yo-yo daca nu rezist, cat de curând, pana la capat.

Acum am un plan pe termen ceva mai lung.

Planuiesc sa incep o cura cu produsele Gerlinea. Acestea sunt substitute de masa si gustari bogate in proteine care promit ca au un continut echilibrat in nutrienti si un nivel caloric redus. Practic, când ma scol simtind ca nu voi putea sa ma tarasc prin zi fara o ciocolata intreaga servita la micul dejun, as putea insfaca un astfel de substitut Gerlinea (si va voi povesti mai tarziu daca imi da aceeasi energie). La ora 12 sunt de obicei sfarsita si trebuie sa mananc ceva. Ei bine si atunci as putea face asta, sau seara in loc de cina, când deja I’m zooming out. Poate va intrebati de ce atata extenuare, când nici nu merg la serviciu si uneori nu ies din casa cu zilele. Ei bine, domnisoara Cati are, de un an si mai bine, prostul obicei de a se scula la 2 sau la 4 noaptea. In fiecare noapte. Cateodata trece tatal ei la datorie, insa si eu imi iau rolul in serios. Asa ca, la 4 dimineata Cati ia micul dejun si incepe programul NACD. Pe la 7 dimineata…eu…ciocolata, altfel bat pe cineva, si nu merita.

CEREALE CROCANTE AMARANT-CIOCOLATA,  375 G

Amândoi suntem atat de privati de somn incat nu avem autocontrol. Nu ne putem opri daca exista dulce in casa. Dani crede ca dragostea trece prin stomac, si ma iubeste cu ciocolata. Iar eu pur si simplu nu pot rezista. M-am inscris in campania Gerlinea din doua motive- vreau ceva gustos la masa, care sa aduca a dulciuri si sa aiba mai putine calorii dar mai mult proteine pentru satietate, si vreau control extern. Adica, daca mi-am dat cuvântul ca înlocuiesc mesele acelea, pai le voi inlocui.  Probabil as alege astfel de batoane de ciocolata cu inima de cocos (ma ajuta si faptul ca toate batoanele de slabit au, in luna martie, 10% reducere).  Sau, in loc de vesnicii mei fulgi de porumb, aceste cereale crocante. La pagina 9 a brosurii- ghid am un model de meniu zilnic, si imi propun sa il respect.

GERLINEA BATOANE CIOCOLATA INIMA DE COCOS, 371G

Cu campania Blogawards as putea castiga ceva produse sa continui ce incep saptamana viitoare. Cineva imi spunea ieri ca am prieteni in jumatate de Romanie. Vreti sa fiti voi prietenii mei si sa imi dati o mana de ajutor la slabit? Am nevoie de sfaturile si de incurajarile voastre. Am, pentru mine, nevoie sa stiu ca pot schimba ceea ce se poate schimba. Nu pot scoate al 13 cromozom in plus din celulele Ecaterinei, dar pot sa o ajut sa isi atinga potentialul maxim. Nu pot controla soarta, dar pot controla greutatea.

Am un plan si pentru “dupa campanie” despre care va voi povesti la momentul potrivit.

Wish me luck!

42 Comments

  1. Andreea, mama Lizucai

    Eu te sustin, Raluca! Macar moral si de la departare, insa te sustin. Mie imi lipseste curajul si puterea de a face acest lucru, deoarece am acelasi program ca si tine, insa sunt sigura ca vei ajunge departe cu hotararea ta caracteristica si mai ales cu, cuvantul dat. Cand o sa simti ca nu mai poti sa imi trimiti un semn si o sa iti aduc aminte ca ti-ai dat cuvantul.

    • O, Andreea, multumesc mult, sa stii ca ma simt sustinuta! acum abia astept sa vina produsele sa le testez, inainte sa inceapa etapa 2 a planului meu🙂

  2. Mult succes, Raluca! Sa fie intr-un ceas bun si sa iti implinesti dorinta!

    • Multumesc din suflet, Camelia, multa sanatate si voua si pupici!

  3. Adina S

    Raluca, multa bafta! Sper sa reusesti sa scapi de primele kilograme ca sa fii si mai motivate sa continui. Dulciurile astea creaza dependent. Eu daca mananc cand am pofta de dulce ceva mai natural, iau miere sau fructe, nu mai vreau, dar daca la supermarket am pasit pe langa raftul cu cioco, apoi asa o tin mereu, ma gandesc la ciocolata si o cumpar si o si mananc, pe ascuns, sa nu ma vada fetita. Ea nu stie ce e aia.

    • Si eu tot pe ascuns, sunt ingrozitoare…S. imi tot spune “mami, nu mai manca toata ciocolata! Pastreaza si pentru tata!!!” Ei bietii nu mai apuca întotdeauna😦 Pe S. l-am introdus in lumea dulciurilor mai tarziu si el rezista bine si fara. Daca are o bucatica de ciocolata tine rezerve pentru mai tarziu.

  4. Mie nu mi se pare ca esti grasa, asta in primul rand. In al doilea rand, ai atat de multa activitate fizica, incat cred ca e suficient sa renunti la cateva “mici placeri culinare” ca sa te mentii in forma dorita. Cei de la Gerlinea au produse faine, stiu si eu cateva din ele.

    • Laura, din pacate sunt mau grasa decat atunci când ne-am intalnit noi (si chiar si atunci eram), iar activitate fizica nu mai am asa de multa, de exemplu, Cati face exercitiile la kineto singura, eu doar mut jucaria dintr-un loc in altul sa o provoc sa mearga dupa ea. Inainte era mai solicitant, acum am devenit mai lenesa. Sper sa schimb asta dupa ce ne vom muta la tara.

  5. Bafta multa! faptul ca te-ai decis sa faci ceva in sensul asta este primul pas. un alt pas foarte important este sa ai un plan, sa stii exact ce vei manca in fiecare zi, sa nu astepti sa ti se faca foame ca sa cauti mancarea, ci sa o ai la indemana (numai ce e permis), sa ai in casa ingredientele pentru ceea ce ai nevoie, pentru ca altfel te infigi in primele lucruri pe care le vezi in cale, sa ai in frigider raftul tau si cand vrei ceva, sa cauti numai acolo, sa nu pleci de acasa fara ceva de mancare (din ce ai voie), sau ma rog, sa ai un plan, daca ti se face foame in oras, ce anume vei manca, sa vorbesti despre asta, sa nu te demoralizezi atunci cand mai trisezi si sa nu te opresti din calea pe care ti-ai ales-o, chair daca vei intampina dificultati! Nu te stresa, mananca in locuri placute, savureaza fiecare masa si felicita-te in fiecare zi, infiderent de ce curs ia dieta ta, pentru ca esti o femeie minunata!!!

    • Claudia, m-ai facut sa zâmbesc, multumesc mult de incurajari! Da, de asta am nevoie, un program strict de mancare si ceva usor de insfacat si hipocaloric pentru o gustare.

  6. Esti un om frumos si bun si ar trebui sa te simti bine in pielea ta! Cat despre slabit…

    • Multumesc mult, Ioana, tu arati superb…deci🙂

  7. Connie_Sara

    Bravo Ralu, mult succes! Eu una am renuntat la planul de a slabi, sunt prea multe tentatii oriunde ma duc! 🙂
    Insa daca ar fi sa fac ceva de care sunt convinsa ca e sanatos, m-as apuca de “juicing”
    Sotul meu a incercat si nu numai ca a slabit, insa sa vezi ce analize de sange i-au iesit!
    Suntem super-incantati!
    Din cauza lui Joe Cross (documentarul este extraordinar):

    • Connie, stiu documentarul, tot dupa recomandarea ta l-am urmarit. E foarte interesan si sunt 100% de acord cu el. De fapt, Sara, fata prietenilor nostri a intrat in remisie cu limfom Hodgkins datorita sucurilor. Suntem pe cale sa incercam o varianta din asta naturista si iti dau de stire cum a fost.

  8. Loredana

    Succes Raluca! Si noi te sustinem!

    • Multumesc, Loredana, te tin la curent daca functioneaza🙂

  9. alis

    Succes!

    • Multumesc din suflet, Alis!

  10. pictura pe sticla

    Nu cred ca esti grasa. Dar daca pe tine te fac sa te simti mai bine doua sau trei kg mai putin atunci cand urci pe cantar atunci iti doresc multa bafta!

    • Multumesc, pe mine m-ar face sa ma simt super bine 10-15 kg in minus, cam atatea am in plus, si sunt supraponderala dupa toate standardele obiective😦 . Iau si 2-3 si mai multe in minus, oricate doar sa fie in minus🙂 Multumesc mult de sustinere!

  11. Iti doresc succes si sa reusesti ce ti-ai propus, but i love you no matter what!🙂

    • Same here, Monica, multumesc!

  12. Mult succes, Raluca! Si eu te sustin!

    • Multumesc, Adriana, si tu ai reusit sa dai jos, nu-i asa?

  13. violeta.argatu

    Eu tocmai am vazut o poza cu tine pe fb…si ma tot intreb…oare de ce vrei sa slabesti??? ca ai nevoie de o schimbare, stiu… ca fiecare avem…dar cred ca tre sa umbli in alta parte😛. esti fff bine asa cum esti acum. Parerea mea🙂

    • Cred ca era o poza veche, Violeta!! Am povestit noi un pic despre asta, si la nevoie si disperare sa stii ca o sa aplic metoda ta :)))

  14. Te sustunem si noi … Daca s-ar putea am fi de acord sa ne trimiti noua vreo 2, 3 kg care zici tu ca ar fi pe plus🙂

    • Primesti si 7-8, Corina? Eu cu 7-8 in nimus m-as declara un pic multumita🙂

  15. Tatiana

    Nu cred ca ai probleme cu greutatea, (si eu sunt o mare pofticioasa de ciocolata si nu pot sa ma opresc dupa prima bucatica.:))…. ideea e sa renunti la dulciuri si cereale rafinate si sa le inlocui cu altele sanatoase facute in casa (de ex. biscuiti din fulgi de ovaz cu stafide, orez / paste integrale,hrisca, mei, migdale).Poti sa-ti faci burger vedetali cu linte, naut, ii congelezi, scoti la nevoie. Nu cred ca produsele recomandate mai sus sunt solutia, snackuri sanatoase si necostisitoare le poti face si in casa. Stiu timpul e scurt, cu putina organizare o poti face.Eventual apeleaza la sfaturile unui nutrizionist, dietolog.Vecina mea a slabit urmand sfaturile dietologului fara a se priva de dulciuri si pizza.Ii erau permise, totul tine de cantitate.

    • Eh, Tatiana, daca nu as avea pronbleme cu greutatea iti promit ca nu m-as plange! Ideea de a renunta la dulciuri e minunata, doar ca nu am atata vointa. Cat despre timp sa gatesc, uiii, nici mesele principale nu le acopar pe toate, dar desertul! In aprilie voi face niste cursuri de nutritie (sper din toata inima) si atunci sper sa schimbam ceva din stilul de viata. Multumesc mult pentru sustinere!

  16. Ma alatur galeriei! Sunt sigura ca vei duce la bun sfarsit planul tau! Dar te rog, fii ingaduitoare cu tine! Nu poti slabi repede, fiindca nu este sanatos pentru organism! Sa mergi 20 de zile la sala dupa o perioada de repaus este mult prea mult pentru el! Nu cere prea mult de la bietul tau organism privat de somn! Ai rabdare cu tine, asa cum ai cu copiii tai minunati!

    • oh, Ioana, trebuie sa ma mobilizez, incerc sa fac o schimbare in bine, reusesc un pic si dupa aceea obosesc asa de tare incat renunt. Dar imi pun speranta in planul meu pe 3 saptamani- doua saptamani la un centru de sanatate si o saptamana cu Gerlinea si poate voi reusi sa continui. Multumesc mult pentru sustinere…

  17. Iti doresc mult succes…sper ca aceasta lupta sa aduca rezultate bune si in timp cit mai scurt…te voi sutine cum pot , cu toate ca stiu ca aceasta e o lupta grea, cu ea ma lupt si eu este cind reusesc, este cind cedez…

    • Multumesc din suflet, Amalia!

  18. RAMONA R

    La cat esti de ambitioasa, vei reusi cu siguranta ce iti propui. Multa bafta! Ramona R

    • Mulumesc mult pentru sustinere, Ramona!

  19. reusita in ceea ce ti-ai propus.eu am buni de cand incerc si nu reusesc decat sa acumulez kg.acum abordez problema diferit>nu vreau sa slabesc ci imi schimb modul de a ma “hrani”.pentru Maria am reusit la ea erau necesare kg in plus pe care le-a dobandit,la mine sunt necesare multe in minus dare si mult obicei prost de dezvatat si e mai greu….spor!

    • Asa e, exact asta e situatia mea cu CAti. Ea trebuie sa puna si eu sa scad, dar sunt atat de obosita si de lipsita de autocontrol, incat eu pun si ea…stagneaza…

  20. Nico

    Mult succes, Raluca, te sustin si eu! Si eu ma lupt cu kilogramele si stiu ca nu-i usor… Pe langa de dieta si miscare, avem nevoie de VOINTA si PERSEVERENTA!

    • Exact ce imi lipseste acum, Nico, de asta as avea nevoie de o motivatie externa🙂

  21. elenaconstantinn

    Raluca, stiu cat de tare iti doresti sa schimbi ceva in sensul asta, al kilogramelor in minus! si mai stiu ca esti indeajuns de puternica sa reusesti in ceea ce iti propui!

  22. gabriela schlecht

    Ralu sunt alaturi de tine in acest demers. Te inteleg pentru ca si eu sunt intr-o permanenta lupta cu kg…din pacate fara rezultatul dorit. Fii tu un exemplu de vointa si pentru mine:) pup

Leave a Reply

