Civilizatii antice: concurs pentru copiii pasionati de istorie

Ultimul concurs din aceasta luna va aduce inainte o noua carte de la TEORA Civilizatii antice.

Eu am ales aceasta carte pentru ca, impreuna cu S., am inceput sa ne apropiem un pic de istorie. O luam ca pe o joaca si parcurgem o lectie pe parcursul mai multor saptamani. De pilda, luna trecuta am inceput sa invatam despre Imperiul Roman. Acum, cartea Civilizatii antice ne-a oferit prilejul sa recapitulam informatiile invatate, si am fost placut surprinsa sa vad ca S. isi amintea multe amanunte.

civilizatiiantice

Cartea face parte din colectia Vreau sa stiu mai multe despre… din care noi am mai folosit-o pe cea despre Cavaleri si castele. Este o carte tip A5 cu coperti lucioase, cu imagini mai mari sau mai mici si fragmente de text explicative inserate intre ele. Pe o margine exista si un mic test grila care verifica cat de multe au retinut copiii dintr-un capitol. Desigur, varsta recomandata pentru carte nu este una prescolara, ci scolari peste 10 ani as spune eu (informatiile sunt destul de complexe). Insa când i-am citit lui S. capitolul despre Roma antica a fost foarte captivat si a ramas dezamagit ca s-a terminat asa de repede. Când ma vede cu ea in mana, imi cere sa ii mai citesc din ea. Daca doriti mai multe informatii despre Imperiul Roman, va recomand Oare de ce romanii purtau toga? (am scris despre ea aici).

Cartea o gasiti pe site-ul editurii TEORA la un pret excelent (9.75 lei), pentru ca beneficiaza de o reducere de 35% in aceasta perioada. Noi avem mai multe carti din colectie si le pretuim mult,  la S. au prins si le recomand.

Iata mai jos lista cuprinsului si cum arata o pagina din ea:

civilizatii

Aceasta carte poate fi a voastra, daca va inscrieti la concursul de fata, printr-un cometariu.

Mi-ar placea sa imi povestiti, daca vreti, care dintre civilizatiile antice va fascineaza si ati vrea sa o discutati cu micutii vostri.

Concursul incepe azi si se va termina pe 31 martie. Perioada de inscriere este mai scurta decat de obicei, nu o ratati!

Mult succes!

 

20 Comments

  1. Pe buburuza o fascineaza tot ceea ce are legatura cu Egiptul antic. Datorita acestui fapt am inceput lectiile noastre despre istorie. Incet, incet, cu pasi marunti. Am vorbit despre istorie, vom continue cu arheologia, nomazii si mai apoin egiptenii. Despre restul civilizatiilor antice nu stie prea multe, doar a auzit de ele, asa ca in acest moment pot spune ca Egiptul antic o pasioneaza. Multumim mult pentru concurs!

  2. Bianca Roxana Anitei

    Eu sunt fascinata in mod special de Egiptul antic, desi desigur ca mi-ar placea sa discut despre toate categoriile impreuna cu frumosul meu.

  3. AM STUDIAT-O DEJA, IMPREUNA CU CELELALTE DIN SERIA EI…MI-AR FI PLACUT SA FI INVATAT SI EU DIN ASA CARTI,IN SCOALA…

  4. Cred ca D. ar fi tare incantat sa afle cat mai multe despre Egiptul antic. Multumim tare mult pentru concurs!

  5. violeta.argatu

    Romanii🙂. Studiem, studiem🙂. la recomandarea ta am cumparat si noi “”Oare de ce romanii purtau toga?””.

  6. Adina S

    Azteca. Sau Egiptul antic. Dar mai avem pana acolo.

  7. Tatiana

    Noi inca n-am inceput sa studiem istoria. Am fost cu ceva vreme in urma la British Museum si a ramas fascinat, i-am vorbit despre civilizatiile antice foarte pe scurt…multumim pentru recomandari. Le-am trecut deja pe wishlist!

  8. alina dinca

    Pe viitor cand o sa mai crestem, vrem sa parcurgem cateva lectii despre istorie Roma antica, Grecia, Egiptul etc

  9. Istrate Roxana

    Cand o sa mai creasca as vrea sa -i vorbesc depre Egiptul antic , Grecia si Roma.

  10. Am pasiune pentru civilizația Maya. Și aș vrea să-l învăț și pe G. despre asta. Dar trebuie să trec și cartea ta pe listă🙂 Deci particip la concurs!

  11. Daria este pasionata de perioada cavalerilor in armura si, mai nou, de perioada cand Cleopatra a condus Egiptul😀
    Andrei este pasionat de perioada romanilor si luptatorilor🙂
    Super concurs!
    Multumim si pentru recomandari, le trecem pe lista!

  12. Tot despre civilizatia Maya vrem si noi sa stim mai multe. de ce? Pentru ca este invaluita in mister…

  13. danaa

    pe mine ma fascineaza civilizatia greaca..obiceiurile, cunostintele, zeii, mancarea arhitectura..ma fascineaza.. o asemenea carte pentru micutii mei prescolari ne-ar ajuta si pe mine si pe ei sa intram in tainele aceste grandioase civilizatii

  14. Irina Huludet

    Civilizatia greaca este fascinanta,cea persana,cea romana…toate sunt interesante si as vrea ca si fetita mea sa afle despre ele intr-o zi. Interesant concurs.

  15. ramona beldiman

    Civilizatia romana si cea greaca. E la varsta la care e pasionata.O carte minunata si un concurs pe masura cartii. Participam si noi la concurs!
    Ramona Beldiman

  16. marinush

    Participam si noi. Inca n-am deschis subiectul “civilizatii vechi”…poate incepem acum🙂

  17. Noi am mai discutat despre Egipt si cred ca asta am vrea sa aprofundam.. Poate o sa ajungem vreodata sa vedem piramidele in realitate….

  18. Imi place sa citesc despre Grecia antica, dar la fel de mult ma fascineaza si civilizatia egipteana! Astept sa mai creasca Matei ca sa invatam impreuna! Pana atunci strang materiale. Multumim pentru concurs, Raluca, si va dorim sanatate si sa ne mai prezentati asemenea lectii!

  19. Cel mare, citeste despre incasi acuma …,, Step Into The Inca World,, si a terminat ,,Artic Peoples,,. Le-am luat de la Antic Exilibris , la reducere ……in concluzie ne-ar prinde bine si cartea despre civilizatii antice . Avem si din seria ,,Oare de ce…? de la Teora , sunt exceptionale …. le recomand .

  20. Elena

    Buna! Noi suntem la inceput de drum cu descoperirea civilizatiilor antice.Pana acum am reusit sa ma fac inteleasa dar mi-ar mai trebui material didactice ajutatoare.

Leave a Reply

