O saptamana cu Fulger McQueen

De la Craciun încoace, S. a primit mai multe cadouri a caror tema se invarte in jurul desenului animat Cars. Noi avem acest obicei, sa cautam activitati de facut pe marginea unui film de desene animate, pentru ca acum se gasesc carti si printables care ne ajuta foarte mult. Cars este unul dintre preferatele lui (alaturi de Wall-E si Toy Story), asa ca reluam periodic tema, când se mai strang materiale noi (acum doi ani ne jucam asa).

fulger

De data aceasta, ne-am jucat in felul urmator (pe parcursul a mai multor zile, când a avut el chef):

  • fise printate de aici (si laminate):
  • o carticica de cautare (are pe margine o serie de obiecte ce trebuie cautate pe fiecare pagina):
  • o revista foarte frumoasa primita de curând (multumim din inima!) care are si rezumatele celor doua desene animate Cars si te invata cum sa desenezi personajele masinute. Pentru S. este mai complicata acum si doar am citit povestile si rasfoit revista, dar sigur se va intoarce la ea, pentru ca este pasionat de desen;
  • un set de tip Lego mare cu Fulger McQueen pentru joaca imaginativa;
  • un puzzle (pe care insa nu a dorit sa il faca);
  • doua seturi de bricolaj, pe care S. le-a primit de Craciun si de ziua lui de la prietenii nostri de la ToysCom (multumim!).

fulgertoyscom

Seturile de bricolaj Canenco l-au tinut un pic ocupat pe S. (pe unul dintre ele l-a dat gata chiar de ziua lui, acum nu a trebuit decat sa il asamblam). Mie mi-a placut ca s-a descurcat singur la al doilea, nu a avut mare nevoie de ajutor decat la asamblat. Iata ce contine unul dintre seturi– citez descrierea de pe site: un sablon (placaj) cu partile componente ale scenei, accesorii din spuma cauciucata, abtibilduri pentru decor (semne de circulatie), betisor pentru aplicat abtibilduri, personaj Cars din lemn. In afara de lucrul manual in sine, puteti fi creativi si folosi setul ulterior pentru pretend play si chiar si pentru matematica (sunt niste cauciucuri de numarat, adunat, sau care pot fi puse dupa modelele de pe figurine- eu asta am incercat sa fac cu S.). Mai ales daca faceti o petrecere pe tema Cars, gasiti aici chestii cu care ulterior puteti alcatui un decor sau le puteti folosi ca si activitati pentru copii in timpul petrecerii. Tema lui S. de la 4 ani a fost aceasta, insa am cam ratat petrecerea cu copii, din cauza varicelei. In poza mea sa stiti ca sunt ambele seturi pe care le-am primit noi, deci cam jumatate din figurine se afla intr-un set.

Daca vreti sa puneti laolalta activitati in jurul unui desen animat, iata cu ce ne-am jucat noi pana acum, sper sa va inspire:

Spor la joaca!

 

 

 

 

4 Comments

  1. …ce frumos…si noi incercam sa folosim activitati pe langa interese/hobby-uri….in cazul nostru Porcusoara Peppa e tare indragita:)..

  2. Mulțumim. Și al meu e pasionat de Fulger… Am să printez și eu câteva materiale să încropim o activitate. Sănătate și spor la joacă!

  3. Spor si voua, Alina, cred ca toti baieteii trec printr-o etapa când sunt indragostiti de Fulger🙂

Leave a Reply

