Dieta Gerlinea-ziua 4

Iata meniul zilei:

Mic dejun- lapte cu Muesli

Pranz- batoane de ciocolata cu caramel (delicioase, mi-au placut foarte mult!) si o banana.

DSC03722

Cina- un shake de ciocolata  si 3 biscuiti, ca in seara trecuta.

Am mai ciugulit  cateva grame de ciocolata si niste fructe confiate, dar nu suficiente cat sa ma faca sa ma simt vinovata.

Spre seara am fost la Smart Play la un atelier de bucatareala…de la prajitura lui S. m-am abtinut🙂

DSC03827

Apoi am facut o lunga plimbare spre casa, cu siguranta mai lunga de 30 de minute, deci fara bicicleta in seara asta.

Spor si voua la slabit, daca asta va doriti!

 

Leave a Reply

