Dieta Gerlinea- ziua 5

Ziua de azi a inceput la 4.30. Pe la 6, eram tare flamanda. Atat de flamanda incat nici nu am avut chef sa imi fac traditionalul lapte cu Muesli. Asa ca am incercat batoanele de cereale cu ciocolata de la Gerlinea. Sunt foarte ok ca si gust si satioase.

DSC03830

Ora prânzului a trecut si trebuie sa recunosc ca am ciugulit intre mese cateva migdale. Daca tot am pus la inmuiat sa fac lapte de migdale…

Pe la doua mi s-a facut o foame de lup si am mancat, in aceasta ordine, o jumatate de banana, un pachetel 3 biscuiti Gerlinea (din aceia deliciosi) si o farfurie de mazare.

Si tot imi era foame…

Pe la 4 a venit Dani cu fructe confiate si am mancat si din acelea…

Nu vi se pare ca seamana povestea asta suspect de mult cu Omida mancacioasa?

Apoi s-a ridicat Cati in picioare si m-am simtit mult mai bine! Cu o zi inainte de a implini 3 ani- a fost un soc, dar acum ma ingrijorez…fetita asta se ridica ca o profesionista si trebuie sa fii mereu cu ochii pe ea sa nu cada? Cum o mai tinem in singuranta?

[https://www.youtube.com/watch?v=O542otCpzyA&feature=youtu.be]

Ok, am sfarsit ziua cu o portocala…si Cati se va transforma maine in Capsunica…deci da, seamana foarte mult cu povestea lui Eric Carle!

2 Comments

  1. Draga noastra,pai tu ai uitat ca a ta Capsunica e o luptatoare?eu sunt convinsa ca de acum vei avea parte si de mai multe surprize placute.

  2. Nuuu…chiar e o luptatoare, si am mai bifat un progres, unul social, CAti vine din proprie initiativa la noi si ne imbratiseaza si ne pupa🙂

Leave a Reply

