Concluziile dietei cu Gerlinea si un concurs

Am ajuns la sfarsitul produselor de testat, le-am savurat pe toate, si cuvântul e potrivit, pentru ca ai senzatia ca faci cura de slabire mancand dulciuri. Nu am facut foamea si am avut si scapari, mai mici sau mai mari.

Cu toate acestea, la începutul acestei saptamani cantarul imi arata 66,8. Asta inseamna ca am cu 1,1 kg mai putin decat atunci când am inceput experimentul.

Aceasta e poza “dupa”. Nu e o diferenta extreba, dar camasa sa o idee mai relaxata, blugii la fel si m-am mai tras un pic si la fata. Pentru mine e un pas inainte, mai am cel putin 6 kg de dat jos.

gerlineafinala

Si acum, pentru voi, o invitatie sa testati aceste produse. Cu siguranta nu veti slabi cu asa mica cantitate, insa va vor convinge de gustul delicios.

DSC03652

In fiecare pachetel exista un shake de ciocolata, un baton de ciocolata si un pachetel cu 3 biscuiti, precum si o mica brosura care explica principiile de slabire cu ajutorul produselor Gerlinea.

Ceea ce trebuie sa faceti este sa imi lasati un comentariu si sa imi spuneti ca doriti sa participati la giveaway.

Concursul dureaza pana sambata, 3 mai,  când voi anunta cei 10 castigatori.

23 Comments

  1. Aoleoo,eu sunt prima?Iti dai seama ca te-am urmarit si savuram la ce ne aratai chiar daca nu ti-am spus-o,asa ca vreau si eu sa le testez.Multumim pentru concurs!
    Bafta la slabit,sunt sigura ca poti cu sau fara Gerlinea!
    O saptamana frumoasa!

  2. Multumim frumos pentru concurs, draga Raluca!
    Iti tin pumnii sa slabesti in continuare. Te admir din tot sufletul!
    Multi pupici,

  3. Felicitari! Pentru o saptamana eu consider ca e foarte bine!
    Tare mi-as dori sa incerc si eu Gerlinea!

  4. Crisina B.

    Multumim de concurs si spor la slabit si tie si mie, ca si eu tare as vrea.

  5. Anamaria Stefania Mocanu

    Bravo!!! Bafta in continuare! Mi-as dori si eu sa incerc Gerlinea!

  6. violeta.argatu

    Hai ca m-ai facut curioasa🙂. Vreau si eu sa gust minunatiile acestea dulcinee , dar NU vreau sa slabesc!!!!🙂

  7. Felicitari, Raluca!!PArticipam si noi!

  8. Raluca, multa putere pentru a reusi iti doresc!
    Particip si eu la giveaway!

  9. Particip si eu la giveaway🙂

  10. Irina Sorea

    Multumim pt. comcurs. Arata apetisant si dupa descrierea facuta de tine cu siguranta vreau si eu sa le incerc.

  11. Felicitari, Ralu! Iti tin pumnii in continuare, sa slabesti atat cat iti doresti! Ma inscriu si eu la concurs🙂 Pupici

  12. Felicitari!Si eu tot 6kg mai trebuie sa slabesc, vreau sa ajung la 60kg, pt ca am 1,70m inaltime.Mi-ar placea sa le testez si eu!Spor la slabit in continuare🙂

  13. Particip si eu la concurs, imi doresc sa ma simt bine in pielea mea :-)! felicitari pt blog!

  14. Felicitari!particip si eu.multumim pt concurs.

  15. Andreea 28

    felicitari pentru vointa!!! Parccipic si eu

  16. raluca mirauta

    Si eu vreau sa particip, Ralu, ca am vreo 3 kg de dat jos.

  17. Si eu, si eu, ca trebuie sa ma intorc la munca si nu mai incap in hainele serioase :))

  18. Felicitări Raluca. Particip și eu🙂

  19. Ina

    Felicitari pt vointa! Particip si eu🙂

  20. Hristos a Inviat! Particip si eu. E tentant…

  21. ramona beldiman

    Felicitari! Particip si eu.

  22. cristina

    multumim ptr concurs! e interesant… particip si eu Cristina

  23. felicitari! Particip si eu🙂

Leave a Reply

