Scutece ECO de la Organic Baby

Cu cateva zile inainte de a pleca la Podis am primit spre testare un pachet de scutece Beaming Baby de la Organic Baby.

Auzisem numai lucruri bune despre ele, iar experienta mea de pana acum cu produsele din acest magazin m-a facut sa “risc” si am luat, in the middle of nowhere, acest pachet si doar cateva alte scutece Pampers care ramasesera din ultimul pachet cumparat de noi.

scutece

Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze si cu un scutec inainte de a le termina pe toate, dar vi-l pot descrie foarte bine: e la fel de compact ca si scutecele Pampers, are banta elastica pe spate, nu pe laterale, ceea ce e foarte ok, ii lipseste mirosul de chimicale cu care ne-am obisnuit deja, iar textura e mai moale, mai flexibila si sugereaza fibre naturale.

La Podis s-au intamplat doua lucruri: ne-am invatat lectia despe apa si i-am dat sa bea  Catiei mai mult decat de obicei si, pe de alta parte, programul incarcat ne facea sa uitam sa o schimbam la timp. Nici un scutec, fie el Beaming Baby sau Pampers, nu a rezistat mai mult de 3-4 ore la Cati. Ei bine, noi schimbând-o la 5-6 ore, trebuia sa o schimbam de fiecare data si de haine. Acelasi lucru s-a intamplat indiferent de marca folosita.

Diferenta?

Va amintiti ca atunci când era Cati mica ma plângeam des de iritatiile de scutec? Am primit tot felul de sfaturi, o prietena mi-a trimis din Italia o crema speciala (multumesc, Crina!), insa doar Nidoflorul avea efect la cea mica, si acesta nu trebuie folosit decat pe perioade scurte si rar, fiind cortizonic. Daca la S. nu as fi pus niciodata Nidoflor pe fundulet, la Cati iritatia era asa de grava incat am abuzat de el de multe ori. Când ea sta mai mule ore uda, se irita la fundulet (ceea ce mi se pare normal, noi trebuie sa fim mai atenti cu asta).

De data aceasta, cu scutecele Beaming Baby Cati nu s-a iritat aproape deloc- doar roseli usoare care treceau intr-o ora doua fara crema. Chiar am ramas surprinsa, iar sotul meu a remarcat si el asta.

Lipsa chimicalelor, faptul ca lasa pielea sa respire mai mult si uleiurile cu care sunt infuzate cred ca fac diferenta. Iata descrierea lor de pe site:

Scutecele au un design ce asigura un confort superior bebelusului pe durata intregii zile si pot rezista pana la 12 ore, acest lucru ajutand la un bun somn al bebelusului.
Nu contin produse chimice, sunt blande cu bebelusii, in special cu cei cu eczeme sau piele sensibila.
Format dintr-un strat natural ce permite pielii bebelusului sa respire. Stratul de deasupra este confectionat din bumbac si fibre naturale din porumb.
Sunt infuzate cu uleiuri aromaterapice, musetel si ylang-ylang, ce ajuta la protejarea pielii sensibile a bebelusului si in acelasi timp elibereaza un miros placut.

Contin un strat biodegradabil rezistent la apa confectionat din bumbac si hartie din amidon de porumb.
Stratul absorbant este imbunatatit cu fibra naturala de porumb.
Ambalajul este biodegradabil pentru a reduce impactul asupra mediului.

Pachetul marimea 4 (9-15 kg) contine 34 de scutece (ar ajunge cam 8-10 zile, depinde cat de des este nevoie sa le schimbati) si costa 89 de lei. La varsta si greutatea aceasta, se presupune ca un bebelus tipic s-a imprietenit deja si cu olita macar pe timpul zilei, deci ar putea dura si mai mult. Noi am fost multumiti de produs (in conditiile date, in care noi uitam sa o schimbam la timp, era inevitabil sa nu ude hainele) in primul rand pentru ca nu s-a iritat Cati (imediat ce am trecut la vechea marca a reaparut iritatia). Le recomand din inima, mai ales bebelusilor cu pielea mai sensibila, iar eu cu siguranta as mai cumpara acest produs pentru Cati. Sunt prietenoase cu mediul, fiind biodegradabile si contin mai putine chimicale decat orice alta marca de scutece de pe piata.

Acum, când public acest articol, Cati are pe fundulet o iritatie ingrozitoare, incat plange când o stergem cu servetele umede, si asta pentru ca am inceput sa testam niste mancaruri noi, mai sanatoase (si am trecut la vechea marca folosita). Cred ca voi face un efort si voi cumpara scutece Beaming Baby, macar pana când aceasta iritatie dispare, si sunt bine de avut in casa mereu, pentru urgente de felul asta. Daca va permiteti sa le folositi pe termen lung (diferenta de pret intre ele si Pampers nu este foarte mare), cred sincer ca ar fi cea mai buna alegere pentru pielea copilului.

Voi le-ati testat? Ce parere aveti?

 

 

13 Comments

  1. Draga mea, le-am testat. Nu e mare diferenta la nivel de chimicale, Ioan a facut o megairitatie de la ele. Scutecul de panza sau canepa pt noi e sfant🙂

    • Imi pare rau sa aud asta. PE mine asta m-a surprins pozitiv, ca nu s-a iritat Cati de la ele, desi de stat uda pot sa spun ca a stat. Acum, trecând din nou la Pampers, am vazut diferenta. Noi am avut textile dar le-am folosit prea putin, erau cam groase, si acum i-au ramas mici (le-am imprumutat unei fetite mai slabute decat Cati).

      • Ce greutate are Cati?

      • 11,60-70. E slabuta…

      • Atunci ar incapea in cele cateva scutece de canepa care mai sunt in functiune🙂 Cam ciupite, dar utilizabile. ce zici?

      • Eu spun multumesc frumos, dar tu esti sigura ca nu mai urmeaza si la voi un alt bebe, sa le pastrezi pentru el/ea?

      • Sunt XL….pana sa se faca bebe de 8-10 kile, Cati se face mare :))

  2. Ah, noroc ca am scapat de scutece! Dar tot le iubesc…. pe cele textile.

  3. Irina Huludet

    Raluca,nu am testat aceste scutece,dar acum o luna am trecut si noi printr-o iritatie urata.Am primit o tona de sfaturi si de indicatii.Prima care s-a verificat in fapt afost renuntarea la servetelele umede. In caz de urgenta(cand nu suntem acasa) ni s-a spus sa folosim servetele Pampers sensitive( din alea in pachete albe) dar in mod obisnuit sa folosim apa calduta ,sapun si o carpa moale de bumbac.Si lasat copilul cat mai mult fara pampers.Am folosit multe creme,cea mai eficienta a fost un spray de la A-derma, Cytelium se numeste (e bun si pentru ca e sub forma de spray si nu mai dai cu mana ceea ce produce o durere in plus).

    • Irina, asa si facem, noi o spalam dupa fiecare scaun sau si mai des, o uscam cu uscatorul de par si fix servetele din alea folosim. Acum i s-a mai ameliorat iritatia, saracuta, vreo doua zile plangea f tare când o schimbam. La noi mai e o chestie. Ea se scoala la 4 dimineata. Ma scol si eu cu ea, de obicei ma culc inapoi pe la 6-7 si ma scol pe la 9-10. Ei, se intampla unori sa faca caca exact in intervalul in care sunt eu culcata, si atunci iritatia revine disperant…

  4. Ina

    Al meu are 2 ani, folosim de un an scutece textile, pe care le recomand din toata inima. Poti folosi liner de matase naturala, e foarte bun pt iritatii. Nu contin nici un fel de chimicale, nu sunt albite cu clor, iar economia intr-adevar se observa, nu mai ai stressul ca se termina pachetul de Pampers in cel mai prost moment. In loc de servetele umede, care contin si alea zeci de chimicale, poti folosi un prosopel de bumbac umezit si cu un pic de sapun natural (sau special pt copii).
    Iti pun si site-ul care m-a “luminat” pe mine acum un an de am ales textile, o mamica preocupata de ceea ce contin produsele pt copii: http://criticomamica.blogspot.ro/2010/10/pampers-versus-restul-lumii-partea-i.html
    si un site de la cea mai mare baza de date privind continutul cosmeticelor http://www.ewg.org/skindeep/product/530942/Pampers_Sensitive_Baby_Wipes%2C_Sensitive/
    O zi buna! Sa stiti ca va urmarim cu mare drag, articol dupa articol!

    • Ina, multumesc mult de dfaturi, am sa citesc linkurile date de tine. Si noi am incercat scutece textile dar trebuie sa recunosc ca mi s-au parut mai greu de folosit decat cele de unica folosinta. Daca facem rost de scutecele potrivite, sunt dispusa sa incerc din nou🙂

      • Ina

        Da, nu neg ca nu sunt la fel de comod de folosit de catre parinte; un Pampers il iei de pe copil si il arunci la gunoi, un scutec textil il iei, clatesti daca e cazul, depozitat pana se aduna mai multe, pus la masina de spalat, pus la uscat… DAR avantajul pt copil e incomparabil, plus facem economie si nu mai poluam nici planeta atat de mult. Va imbratisam cu mare drag!

Leave a Reply

