Perdeaua de baloane

Nu aruncati cu pietre, nu mai stiu unde am vazut aceasta idee, probabil intr-o poza pe Pinterest si nu am salvat atunci link-ul. Ideea insa mia ramas in cap  si am decis sa o pun in practica pentru Cati, ca o motivatie pentru mers in patru labe, stimulare a curiozitatii si a tactilitatii.

Am legat pe pamblica ramasa de la calendarul de Advent fire lungi de mohair, de care am atarnat baloane colorate. Initial am estimat gresit lungimea firelor, asa ca am mai adaugat la ele.

baloane

Pe Cati e greu sa o atragi cu altceva decat cu o jucarie luminoasa sau muzicala, asa ca de obicei cu celelalte trebuie sa ne jucam impreuna.

Ea a ignorat cu gratie baloanele (initial nici nu a vrut sa treaca printre ele, dar am momit-o cu o jucarie, sa vad ce face,  si a prins curaj si a trecut). Apoi ne-am jucat impreuna lovind baloanele.

Cu copii mai mari puteti sa incercati invatarea culorilor, lovirea baloanelor cu cartoane ramase de la rolele de hartie de bucatarie, cu piciorul, cu o minge care se rostogoleste. Ideea e ieftina si usor de pus in practica si cu siguranta o vom repeta.

Baloanele au fost revendicate de Baietelul de argint si musafirii nostri cei mici a doua zi, asa ca…n-a mai ramas nimic din ele deocamdata🙂

3 Comments

  1. violeta.argatu

    super idee!!!!

  2. E faina si usor de aplicat, la noi nu a avut efect maxim, in schimb🙂 Dar nici nu am pierdut prea mult punând-o in practica.

Trackbacks

  1. 10 idei senzoriale: stimulare tactila | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

