Jucaria de joi: masinuta bobby-car

Nu stiu cum de nu v-am povestit pana acum de masinuta aceasta, dar pentru noi a fost una dintre cele mai bune investitii.

Când S. era mic am avut una simpla de tot (in jur de 50 de lei, insa am vazut-o si mai ieftina), pe care s-a plimbat pana a stricat-o de tot. El nu prea strica jucariile, dar ideea e ca a folosit acea masinuta la maximum si nu imi pare deloc rau ca am cumparat-o.

Pentru Cati am gasit o masinuta despre care eu sunt sigura ca a fost pregatita chiar de Dumnezeu. O masinuta solida, cu spatar inalt, cadru de protectie, centuri, maner de implins, suport pentru picioare (l-am scos deja, e prea inalta pentru el), volan, sub scaun o cutie de depozitat ce va fi foarte utila in viitor, si un buton cu luminite si cantecele (fara de care am fi pierdut jumatate din achizitiile datorate acestei masinute). Partea cea mai frumoasa este ca am gasit-o second hand (dar noua) si am platit pe ea doar 130 de lei, inclusiv transport.

bobbycar

Cu ajutorul ei Cati a invatat urmatoarele lucruri:

  • sa stea in fundulet
  • sa se ridice in picioare pe suporturile pentru picioare
  • sa se ridice in genunchi
  • sa se ridice in picioare din exterior
  • sa se aseze din picioare in fund (fiind joasa, s-a tinut de cadru si a avut mai multa stabilitate la coborare decat daca s-ar fi tinut de o masa)

Butonul acela cu luminite si cantecele este foarte stimulant si motivator pentru Cati, tocmai de aceea ca spun ca nu ar fi avut masinuta atata farmec si utilitate fara el.

sus

Mai planuim  sa facem cu ea si plimbari, atat cu Cati asezata (am facut o multime prin casa pana acum), dar si sa o invatam sa se deplaseze singura miscand picioarele. Apoi, când va incepe sa mearga va fi cel mai bun antemergator posibil, pentru ca toate antemergatoarele de pe piata sunt pentru copii de pana la 18 luni, deci mut mai scunzi decat Cati. Manerul reglabil o va face totusi un antemergator ideal. Daca va temeti ca va fi prea usoara si prea instabila, tocmai am citit o idee buna pentru aceasta- vom adauga in comartimentul de sub scaun greutati (din acelea pentru gimnastica- avem doua de un kg si daca mai e nevoie, cumparam).

Daca nu stiti ce cadou sa faceti unui copil de un an, acesta este ideal!

 

Leave a Reply

