Un super concurs pentru iubitorii de cafea

Ce va aduce  in minte aroma de cafea? Este pentru voi mirosul trezirii? Al rasfatului? Al relaxarii? Al convesatiei?
Fiecare dimineata a copilariei mele mirosea a cafea la ibric, fara de care nu incepea nimic altceva. Abia apoi apareau pe masa painea cu unt si cu dulceata, ceaiul cu lamaie, zacusca cea mai buna din lume, oul fiert tare si presarat cu sare. Cafeaua era un fel de start al tuturor lucrurilor, pentru ca ii dadea mamei semnalul de inceput de zi.
In lumina acestor amintiri, pot sa imi inchipui cum voi, unii dintre cititorii mei, sunteti indragostiti cu dependenta de…cafea.
De aceea va propun un concurs care mie mi se pare foarte tentant. Premiul, oferit de The Coffe Shop, consta intr-un espressor  Cafes Richard (19 bari presiune) și 24 de rezerve.
Concursul incepe azi, iar comentariile vor fi deschise pana pe 19 mai. Noi vom extrage castigatorul marti, 20 mai, seara tarziu, cu ajutorul lui Random.org.
Conditii de participare:
The Coffee Shop are 4 locatii în București, unde poți servi numeroase cafele de calitate si peste 35 de specialitati de cafea Alfredo Super Bar, Cafes Richard Perle Noire, Origine Pura Columbia Supremo sau Massaya, ceaiuri fine, prăjituri din cea mai bună ciocolată de la Cacao Barry.
coffeshop
The Coffee Shop Mosilor  – Calea Mosilor nr 221;
The Coffee Shop Academiei – Str. Academiei nr 2;
The Coffee Shop Vladoianu  – Str. Barbu Vladoianu nr 2-4
The Coffee Shop Mendeleev – Str. Mendeleev Nr.10
 Pasionatii de espresso sau latte art gasesc in fiecare locatie The Coffee Shop espressoare (La Pavoni, Elektra, Expobar) , rasnite (Mahlkoenig, Ascaso, Porlex ) sau accesorii ( Motta ,Coffee Circle,Concept Art) cu care pot sa-si indeplineasca hobby-urile si visele.
Alaturi de parteneri ca JJ Darboven, Tchibo (al patrulea producator mondial de cafea), Cafes Richard (no.1 in Franta), Mahlkoenig, Cacao Barry (parte a grupului Barry Callebaut – ciocolata), Expobar (espressoare profesionale) vom continua sa ne incantam clientii cu cele mai alese produse din cafea de origine si prajituri cu ciocolata naturala. 
Saptamana aceasta The Coffee Shop va propune sa descoperiti cafeaua produsa in Germania ( JJ Darboven, Tchibo, Jacobs), iar la fiecare cafea germana cumparata primiti cadou un strudel cu mere.
strudel
 
Espressorul Cafes Richard va ofera un moment de rafinament in intimitatea casei dvs. Designul elegant se imbina perfect cu orice locuinta si veti incepe astfel fiecare zi cu o cafea deosebita.
Ventura-blanche-sur-fond-blanc2
 
Capsulele Cafes Richard contin cea mai buna cafea din lume si savoarea acestora va va incanta simturile, astfel incat fiecare degustare devine o emotie.
Pack_espressointense 2 - Copy
 
Puteti incerca o cafea espresso, care va ofera o imbinare perfecta intre cafeaua Arabica si Robusta, un expresso intens care are un gust intens sau o cafea fara cofeina care are un balans perfect intre gust, savoare si aroma.

Succes!

79 Comments

  1. eram in 2006 la prima intalnire cu actualul meu sot si el nu prea ma baga in seama. Aveam senzatia ca ma evita pentru ca nu ma place dar cand varsat cafeaua pe el pentru ca ii tremurau mainile mi-am dat seama ca de fapt era un timid emotionat

  2. Iubesc cafeaua inca din sesiuni! Era prietena mea buna, cea care ma energiza. Acum o iubesc din mai multe motive, ma binedispune in diminetile ploioase, ma insoteste in oras cu prietenele, imi da restart in noptile tarzii de petreceri.

  3. Foarte aromat concursul tau🙂. Eu beau cafea de placere, o cafea sau doua (maxim) pe zi. Imi place sa-i simt aroma, o savurez pur si simplu. Ai mei copii stiu ca imi place si uneori le fac o ciocolata calda sa savuram impreuna acest moment. Ce mai placuta amintire in legatura cu cafeaua ii include si pe ei (copiii mei) pentru ca de ziua mea l-au luat pe tati ajutor si impreuna mi-au adus cafeaua in pat, si-au facut si ei o ciocolata calda si am savurat un moment minunat impreuna, alaturi de cea mai aromata cafea din toate timpurile. Asa imi amintesc eu cafeaua din ziua aceea, cea mai buna si mai aromata pentru ca a fost facuta de mainile lor magice special pentru mine; o dimineata plina de magie pe care mi-o voi aminti intotdeauna.

  4. Cu multi ani in urma am iesit la o intalnire cu un baiat tare chipes, dupa ce ne-am plimbat, am baut cate o cafea, am decis s o iau si la pachet, tipul m-a condus acasa, cu o masina de care era tare mandru…ghinionul lui si spre rusinea mea i-am varsat paharul cu cafea pe tapiterie, am intrat in pamant de rusine!!

  5. Imi aminetesc de un moment frumos pe cand mama mea imi pregatea cafeaua si savuram impreuna

  6. Amintirea mea preferata legata de cafea este atunci cand am iesit la o plimbare cu prietena mea draga si tot discutand am reusit sa ne indragostim unul de celalalt

  7. in 2002 seful meu m-a chemat la o cafea si mi-a propus sa ne asociem pentru ca eu puteam sa fac ce nu stia el si el avea bani dar nu stia cum sa faca totul. A fost cea mai dulce cafea ever😀

  8. o sa imi amintesc cu drag acum vreo 25 de ani cand eu eram foarte trista ca nu reuseam sa am copii, eram la masa la o nunta si o doamna s-a apropiat de mine si m-a intrebat daca imi poate ghici in cafea si am acceptat asa de distractie. Mi-a spus ca sunt insarcinata si nu am crezut dar la doua zile medicul mi-a spus ca era adevarat

  9. cea mai dulce amintire de la o cafea o am din vremea liceului cand dupa un an de zile de incercari esuate am reusit sa o invit la o prajitura pe fata de care eram indragostit. Nu stiu daca acea cafea a avut ceva special in ea dar nu am mai baut alta asa de buna.

  10. nu am cine stie ce amintiri speciale legate de cafea dar imi aduc aminte cu drag de prima cafeluta pe care mi-a adus iubitul meu la masa, facuta de el pentru ca nu parea deloc genul care sa serveasca o femeie si mai degraba genul care asteapta totul pe tava, A fost o surpriza placuta

  11. Cafeaua-i sursa de energie, in general cele mai frumoase momente, discutii, intalniri, toate se petrec la o cafea. Un moment minunat ce a avut loc nu demult a fost, normal, la o cafea, cand mi-am reintalnit colegii de liceu dupa foarte multi ani, am depanat amintiri, ne-am amuzat de cum eram, dar mai ales am savurat gustul unei cafele bune!

  12. Cafeaua ma duce cu gandul la copilarie, la acele momente din viata cand n-aveam absolut nicio grija, de zecile sau chiar sutele de dimineti cand mama isi pregatea cafeaua la ibric, era acelasi, ba chiar si masura, fix o cana..bieninteles aceeasi cana si acelasi loc unde isi savura cafeaua!

  13. Amintirea mea o am cand eram mititel mama puse de o cafea si eu am furato si am baut din ea cu prieteni mei .

  14. Nu beau cafea decat ocazional, poate si pentru ca tot restul familiei mele sunt mari iubitori de cafea. O ocazie din aceasta a fost cand ne-am adunat toti acasa la mama, de Craciun ( a 3-a zi) fiind si ziua ei de nastere. Dupa masa, copioasa, dupa o vorba, ceilalti numai nu strigau ca vor o cafea. M-am oferit sa o fac eu, pentru ca, desi nu beau asa des ca ei, imi iese chiar bine. Numai ca, din neatenttie, in loc de zahar, am pus piper. Nici macar nu ma uitam la cafea, ci vorbeam cu cei din cealalta camera. Ce surpriza au avut!! Dar, desigur, am si amintiri placute, de pe vremea cam eram copila si beam din cescutele parintilor mei sau cand ieseam cu sotul meu (pe atunci doar prieteni) la cate o cafea pe care o taraganeam si ore intregi.🙂

    • gabriela schlecht

      cafeau…..este tot ce-mi doresc in fiecar
      e dimineata……mirosul cafelei de dimineata iti da forta, aripi sa zbori catre noua zi din VIATA

  15. Corina T

    In casa copilariei si adolescentei mele (cu multa fericire o spun – acum casa mea!), casa la curte, in centrul Bucurestiului, pe o alee necirculata, nu se bea cafea… Nu se bea cafea in mod obisnuit, adica zi de zi, dimineata sau dupa amiaza…

    Dar cand veneau musafiri dupa amiezele, in gradina cu iasomie si trandafiri, cu hortensii roz si gura leului care sa casca cand o apasai cu doua degetele, toata lumea se aseza pe banci confortabile, in jurul unei mese frumoase, la umbra placuta a unei vite de vie. Musafirii erau in majoritate matusi cu bucle facute cu drotul (tatamare avea 5 surori si 1 frate!) sau prietene ale bunicii mele. Toate imbracate cu bluze sau rochii de matase sau voal, parfumate si rujate si mereu pline de veselie, de povestiri amuzante. Unchii aveau camasi albe scrobite, cravate de matase din anii ’40 si pantaloni de stofa calcati impecabil cu dunga. Jucau canasta sau remmy, povesteau si se amuzau copios.
    Mamamare isi facea aparitia cu o tava cu toarte si bordura de alpaca si fundul de portelan pictat cu trandafiri, cu un servetel din borangic cu dantela fina alba pe margini, crosetata de mana ei… Pe tava erau in ordine cescute cu cafea, asezate meticulos pe farfurioare din acelasi serviciu, pahare cu apa rece-rece, de la robinet (daca lasai sa curga aproape un minut, apa venea rece si buna :)), si farfurioare cu dulceata facuta in casa. Dulceata din petale de trandafiri roz din gradina noastra, visine din visinul din curte, piersici din piersicul de la poarta, sau nuci verzi din nucul celeilate bunici, care statea la doar o statie de tramvai distanta de noi.
    Musafirii sorbeau din cafea, luau din dulceata si mereu o laudau, radeau si amuzau din te miri ce. Cred si acum ca in acea cafea, sau poate in dulceata, mamamare amesteca praf de ras si veselie…

    Apoi au venit ani mai grei cand bunicii au mai imbratanit, matusile au mai murit, nu se mai gaseau de nici unele, iar cafelele si dulceturile din gradina au disparut pentru un timp, aproape cu totul…

    Si iata-ma pe mine acum, apropiindu-ma de mijlocul vietii (te pomenesti ca oi fi si trecut, dar totusi, totusi mie imi place sa cred ca inca ma apropii🙂, iata-ma pe mine cum vin cu tava (din pacate tava cu fundul de portelan cu trandafiri pictati s-a pierdut in urma cu cativa ani) cu aceleasi cescute din serviciul lui mamamare, cu cafea aburinda si aromata pentru musafirii care stau in acelasi loc umbros din gradina si rad, discuta, joaca canasta sau whist.
    Mai am doar 4 cescute si patru farfurioare cu bordura cu dungi fine si albastre ca marea si o dunga si mai subtire la mijloc aurie, in care si azi torn cafeaua tare si aromata…
    Si nu stiu de unde, desi nu mai servesc decat cafea fara dulceata (locul i-a fost luat de o cremiera cu frisca dulce), se pare ca mai am in camara praful de ras si veselie, din moment ce din gradina noastra se aud si acum doar rasete, glume, buna dispozitie…
    Inutil sa va spun ca nu cumparam cafea DECAT de la Coffee Shop care se afla la cateva stradute distanta!!! E cafea cu praf de veselie – clar!

  16. eu nu prea am baut cafea, prima cafea pe care am gustat-o a fost cand am inceput munca si de atunci nu am mai trait fara doza mea zilnica de cafea. Cea mai frumoasa amintire de la cafea nu cred ca exista, pur si simplu exista doar bucuria de a savura licoarea aceasta care te imbie cu miros atata de placut. Chiar nu am vreo amintire care sa ma fi marcat

  17. cea mai frumoasa amintire? o cafeluta adusa la pat de iubitul meu, impreuna cu micul dejun. M-am simtit cea mai iubita si rasfatata

  18. aveam vreo 4 ani si ai mei avusesera invitati la masa. Ei au plecat sa ii conduca si eu am vrut sa vad ce gust area cafeaua din care mie nu imi dadeau. Am sorbit din fiecare ceasca ce mai era si cand a venit mama m-a intrebat daca am baut cafea. Eu foarte senin am zis ca nu…dar aveam numai zat in dinti😀

  19. amintirile legate de diminetile in care imi beau cafea cu mama mea in gradina de la tara imi sunt cele mai dragi; as vrea doar sa mai fie si tata cu noi….

  20. Lara Grum

    In calatoriile prin lume imi place sa ma relaxez savurand cate o cafea. O beau in liniste, observand oamenii locului, la o cafenea pe strada sau undeva la tarmul marii. Intoarsa acasa, o cafea dimineata, mai ales in zilele de vara, imi readuce in minte experientele traite.

  21. In copilarie am crescut cu mirosul de cafea de la primele orea ale diminetii cand mama o pregatea si isi astepta prietenele la o mica discutie. Cafeaua reprezinta modalitatea mamei de a spune buna dimineata prietenelor dragi.

    • Imi pare rau, concursul s-a incheiat.

  22. Cafeaua reprezinta modalitatea mea de rasfat asa ca e decret ca trebuie sa avem in permanenta cafea in casa. Deseori imi invit si prietenele la rasfatul meu de dimineata, o cafea buna.

    • Concursul s-a incheiat.

  23. Cioranu Mariana Cristina

    Imi place in general cafeaua .beau dimineata impreuna cu sotul meu si mama mea ,dar si in cursul zilei .O amintire despre cafea nu este tocmai placuta s-a intimplat cu citiva ani in urma fetita mea era mica si eu am facut cafea ,am venit cu ibricu i-a fetita a intrat in mine si am oparit-o cu cafea .O perioada nu am mai baut cafea dar pe urma am inceput sa beau este ca o licoare care te imbie cu mirosul ei .Nu as putea sta fare sa beau o cafea.

Leave a Reply

