The Story of Heidi

Cu ceva vreme in urma am cumparat de la Micul Cititor cateva carti, o parte sa le pastrez pentru Mos Nicolae/ Craciun, iar altele au fost pentru a le darui copiilor din jurul nostru. Promisiunea mea a fost sa fac si cate o recenzie, chiar si celor de daruit, pentru ca aceste carti Usborne sunt minunat ilustrate si foarte instructive.

The Story of Heidi este o adaptare a cartii Heidi scrisa de Johanna Spyri, una dintre cele mai bine vandute carti din lume si printre cele mai cunoscute ale literaturii elvetiene.

heidi1

Cartea de fata este in limba engleza, perfecta pentru nivelul intermediar, cu text putin, pentru a putea fi parcursa pana la capat chiar si intr-o singura lectura. Fontul este mare, potrivit pentru ochi micuti, pentru copii care cunosc deja limba engleza o pot estima la un nivel de citire 3-4.  Ilustratiile lui Alan Marks sunt proaspete si intense, foarte potrivite cu peisajul elvetian pe care il descriu. Mi mi s-au parut atat de frumoase, incat am avut doua exemplare din acest titlu de daruit.

heidi2

Este destul de greu sa rezumi o poveste atat de detaliata (care initial a aparut in doua etape) intr-o carte micuta cum este aceasta, insa mi se pare ca adaptatorii au facut o treaba excelenta. Interesul copilului este starnit, pur si simplu se indragosteste de fetita Heidi si vrea sa afle cat mai multe despre ea.

S. a fost de acord sa dam carticica (i-a placut enorm), de indata ce i-am spus ca avem povestea si intr-o varianta mai lunga, aceea pe care o am din copilaria mea si pe care v-am adus-o inainte la lectia despre Elvetia. De altfel, a fost un bun prilej pentru noi sa ne amintim cate ceva despre aceasta tara, pe care am studiat-o anul trecut.

Consolarea a fost si mai mare când i-am dat sa vada si filmul de desene animate cu fetita muntilor.

Acum stim ca, dupa ce terminam al doilea volum din Habarnam, Heidi va fi urmatoarea carte cu capitole citita de noi🙂 .

6 Comments

  1. Ralu am notat-o și pe asta. La câte cărți am pe listă, dacă le pun una peste alta, fac Turnul Babel sigur :))

    • Stiu, cum e, Nico, ma abtin cat ma abtin si apoi dau si eu iama in comenzi :))

      • Da, să știi că așa fac și eu. Cred că aici este vorba de abstinență :)) ca alcoolici la acool :)) Urâtă comparație, dar e similară🙂

      • :))) Rezist la orice, dar nu sa nu cumpar haine si jucarii si dulciuri pentru mine ….

  2. bianca

    Povestea mea preferata! Poate nu intamplator am ajuns sa traiesc la poalele Alpilor:)

    • Chiar ti se potriveste, Bianca, asa mi se pare! Si ce frumos e acolo la voi, am savurat pozele din album!

Leave a Reply

