Planete pe perete de la Baby Graphics

Stiti sentimentul acela când se aliniaza planetele si Soarele incepe sa straluceasca si pe bucatica de Terra ocupata de tine?

Ei bine, am senzatia ca Soarele a iesit din plin pe noua noastra strada, pentru ca ne bucuram de schimbarea de adresa si ne place extrem de mult la tara. Cat despre planete, ele s-au aliniat la propriu pe peretele din camera Baietelului de argint (in alt sens, de altfel, nu punem noi mare pret pe zodii). Si arata minunat!!!

planeteperete

Planetele noastre poarta semnatura Baby Graphics si  le-am admirat tare mult când le-am vazut prezentate de Antoaneta. Asadar, când mi s-a propus sa testez un produs Baby Graphics si sa scriu opinia mea despre el, desi am oscilat intre scena cu ferma si plansa cu legume (mi s-ar fi parut potrivite pentru Cati), am ales totusi autocolantele de perete cu acest Sistem Solar pentru ca am stiut ca S. il va aprecia la adevarata lui valoare. Eu nu am optat pentru cel mai mare ( care decoreaza 370X180 cm) ci pentru cel mediu (200X85 cm), pentru ca am vrut sa avem toate planetele in sir pe un perete iar camera lui S., desi este cel mai mare dormitor din casa, este totusi o camera micuta.

planeteperete2

Planetele se potrivesc perfect pe fundalul albastru deschis (asa cum a hotarat S. sa-i fie zugravita camera).  Sunt de vinil, de o calitate exceptionala (fara exagerari), mi-a placut foarte mult cum s-au lipit pe perete si sunt reutilizabile, pe unele a trebuit sa le asezam mai bine si s-au comportat impecabil, nelasand nici o urma pe perete. Sunt mate, culoarea este plina si intensa, in set se gasesc toate planetele din Sistemul nostru Solar, inclusiv cele pitice cu satelitii lor (cu denumirea pentru fiecare, iar cu ocazia asta va martusisesc ca am invatat si eu cate ceva), precum si elemente din viata pe o statie spatiala (rachete, sateliti artificiali, etc.) si doua zeci de stelute albastre care sa completeze decorul. Stickerele sunt usor de lipit, drept dovada S. si-a aplicat singur toate rachetele, respectând planul sugerat pe hartia cu instructiuni.

Noi am folosit des autocolante de perete in zona destinata copiilor, iar acest lucru nu e deloc un secret pentru cei ce ne-au trecut pragul in off si on line. Mi se pare  ca înlocuiesc cu succes picturile murale, sunt mai accesibile, mai usor de intretinut si de inlocuit, iar dincolo de factorul decorativ, care este si acesta important, pentru mine conteaza cel mai mult cel educativ. Din aceasta pricina le-as recomanda cu caldura si pentru o sala de clasa, un laborator, un loc de joaca, nu numai pentru camera copilului, mai ales ca pretul nu e exorbitant (17,99 euro pentru setul nostru).

Camera lui S. nu e pretentioasa (o sa va povestesc despre ea intr-o postare viitoare), dar acum are un aer special datorita planetelor de pe perete.

Ca sa sarbatorim noul decor, am invitat un baiat din vecini si am facut impreuna o lectie despre viata pe o statie planetara. Despre asta, insa, tot intr-un articol viitor…

 

 

8 Comments

  1. sa le stapaniti sanatosi🙂
    pupici lui Silviu si Catiushei🙂

    • Multumim, Antoaneta, pupici si voua!

  2. Raluca, sunt superbe autocolantele! Sa le folositi sanatosi, cred ca S. este extrem de incantat de ele🙂.
    Va pupicam mult, mult!

    • Multumim mult, Camelia, adevarul e ca sunt atta de frumoase, nici nu imi vine sa cred ce fain arata camera lui S!

  3. Sunt minunate planetele! Cred ca si Elizei i-ar placea, lectia cu sistemul solar de la gradi i-a placut cel mai mult!

Trackbacks

  1. Despre luna, stele si viata printre ele | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Amenajari vesele pentru copiii mei | Caiet pentru şcoala de...acasă
  3. Carte Usborne: See inside the Universe | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

