Fly, fly, fly a kite…

Let’s go fly a kite…este un cantec din Mary Poppins care mi-a tot venit in minte ieri.

Va amintiti ca pe lista noastra de vara aveam in plan multi musafiri si zmee de inaltat? Ei bine, am inaugurat lista, cu musafiri dragi care s-au bucurat sa inalte cu noi un zmeu intr-o zi superba de vara. O zi demna de Mary Poppins, va asigur!

Musafirii ne-au pus de dimineata intr-o atmosfera de mobilizare, asa ca am mai facut prin casa mici retusuri necesare (gen tablouri, perdele, sters praful), chestii care iti aduc buna dispozitie. Apoi, dupa pizza si inghetata si un delicios pepene rosu, am plecat pe deal, pe drumul strajuit de campuri inflorite.

SONY DSC

S. isi dorea de multa vreme sa mergem sa inaltam zmeul sau, asa ca a chitait de fericire pana aproape si-a pierdut cu totul vocea.

SONY DSC

Zmeul acesta este unul de tip parasuta, iar S. doar ce a incercat un pic sa il inalte la sfarsit. Altfel, dupa cum se vede, e un zmeu prea greu de manevrat pentru un baietel de cinci ani. Adultii au stat un pic sa-i dea de capat, chiar si ei. Eu l-am cumparat la un pret mic de la magazinasul second hand unde mai merg, tocmai avand in minte dealul si vanturile bine cunoscute. Am dat pe el putin, pentru ca nu trage mult la cantar.

SONY DSC

Pentru copii, totusi, la Lidl apar uneori zmee mult mai usor de manevrat, asa ca data viitoare vom incerca sa il lasam pe S. sa se descurce singur cu acela (tati l-a cumparat deja, tot cu dealurile si vanturile in minte🙂 ).

Distractia a fost garantata, baietilor le-a facut foarte bine miscarea (fetele doar s-au plimbat) iar in caseta nostalgiilor am mai asezat amintirea unei zile perfecte de vara.

SONY DSC

Va indemn sa puneti pe lista verilor voastre zmeul, macar o data. Se merita!

7 Comments

  1. Noi avem un zmeu tot cu doua sfori pe care nu reusim sa il ridicam. E asa de frustrant! Pe ambalajul zmeului scrie ca este pentru copii de peste 5 ani. La fel de bine puteau sa scrie pe el 30+ ani! 😀

    • Si acesta pe care il avem noi e mai greu de ridicat, dar din fericire Roy, prietenul nostru foarte inalt, cred ca are ceva mai mare experienta cu zmee, si impreuna cu Dani l-au ridicat pana la urma. Sunt curioasa cum va fi cu cel de la LIDL. Spor in continuare, nu renuntati, poate intr-o zi va va surprinde si il veti ridica🙂

  2. ..ce timp frumos ati avut….si ce frumos e la voi Raluca!..

  3. Roxana Mihaela

    Ce privelisti frumoase aveti voi acolo! Pare superb! Tot ma gandesc unde as gasi si eu asa prin apropierea orasului unde locuiesc.. Privelistea locuintei mele: doar blocuri de 10 etaje si mult praf..
    Felicitari pentru spiritul liber si nu numai!

  4. Acum când văd aceste minunate fotografii, îmi pare rău că nu am trecut, măcar preş de câteva minute. Dar vara-i destul de lungă…

  5. am dorit să scriu preţ🙂

  6. Pfuuu,ce pofta ne-ai facut,Raluca!acum trebuie sa caut zmeu.

Leave a Reply

