Organic Baby: Pasta de dinti homeopata pentru copii

De cateva luni bune am devenit fani ai produselor Organic Baby, iar dintre cele pe care le-am comandat sau le-am primit spre testare, pe aproape toate fie le folosim zilnic, fie le-am epuizat deja.

Astazi vreau sa va prezit o pasta de dinti pentru copii, homeopata, cu mandarina organica si aloe vera.

pastadedinti

De o saptamana o folosesc la ambii copii, si a fost foarte bine primita de amândoi.

Eu am ales-o din motive foarte specifice noua- sanantea si terapia. Este 100% naturala si mandarinele folosite sunt organice. Poate fi folosita inca de la primul dintisor, si este potrivita pentru dinti si gingii sensiblie.

Are ingredente 100% naturale (carbonat de calciu, apa purificata, glicerina (derivata din plante), guma xanatan (din porumb), ulei de mandarine*, ulei de portocale*, vitamina C, rasina de mir, limonene *crescute si produse organic, certificat de Soil Association) si asta o face sa fie safe de inghitit. Eu tocmai de asta aveam nevoie- o pasta care sa nu ii faca rau Catiushei si sa poata fi inghitita chiar si in cantitati mai mari, si care sa nu ii lezeze gingiile si dintisorii care sunt si asa ingrozitori ca aspect. Din pacate, face parte din particularitatile trisomiei 13 ca dintii copiilor sa iasa deja cariati si foarte fragili. Cati a pierdut deja primii dinti care i-au iesit (s-au macinat in timp) si altii par sa urmeze aceeasi cale. Vestea buna este ca de obicei dintii definitivi ies normal si sanatosi, iar maselutele care i-au aparut de curând nu au carii si culoarea patata a primelor. Cu toate ca am incercat sa ii ofer o igiena bucala regulata si sa nu ii dau alimente cu zahar, nu am reusit sa amelioram problemele. O interventie stomatologica pentru copii cu nevoi speciale ajunge la ordinul a mii de euro, si deocamdata incercam sa o amanam cat putem.

Pasta de dinti mai este importanta pentru noi si din alt punct de vedere: o folosim la terapie in fiecare zi. De doua ori pe zi cate un minut trebuie sa ii facem Catiushei gimnastica bucala, si va povesteam intr-unul din articolele precedente faptul ca a ajutat-o enorm, daca nu pentru vorbit, macar pentru supt si alimentatie. Folosim trei feluri de instrumente (alternativ) pentru aceasta- periuta de tip degetar de silicon, periutele dure pentru masaj  de la NUK si toothettes. Cu acestea din urma ne impacam cel mai bine, am impresia ca dintii se curata cel mai bine cu ele pentru ca buretele flexibil  patrunde peste tot si nu sunt deloc dure, iar Cati le accepta cel mai usor.  Dar nu accepta nici unul dintre aceste instrumente daca nu e “asezonat” cu un gust care sa ii placa. Cel mai usor de folosit, mai ales ca dupa exercitiu de gimnastica bucala o spal si pe dinti, este o pasta de dinti cu gust placut. Am avut una cu aroma de capsuni si atat de mult m-am bucurat când am vazut-o pe site-ul Organic Baby pe cea cu gust de mandarine! Sa nu mai spun ca e 100% naturala si sigura din punct de vedere chimic. Cati a acceptat-o din primul moment, stie când urmeaza sa facem exercitiul pentru gura si zambeste larg când ma vede ca pun pasta de dinti pe instrumentul de masaj, deci pot spune din toata inima ca ii place la gust.

Lui S., de asemenea, i-a placut foarte mult, si nu mai face atat de multa panarama când trebuie sa il spal pe dinti (el si periuta se cam dusmanesc, iar dintii lui, saracii, sunt cei care suporta consecintele. De cateva luni bine facem vizite regulate la dentist, de la o carie ajuns la trei si asta datorita bomboanelor pe care le cerseste din toate partile. Cred ca va trebui sa ii cos pe tricou, si pe fata si pe spate, cate un biletel  “Va rog sa nu ii mai dati bomboane”, asa cum am auzit ca au facut niste parinti americani exasperati ca baietelul lor era momit din toate partile cu ispite dulci).

Gustul ei este fresh si subtil, nu foarte pronuntat, iar textura cremoasa, nu face spuma, iar vitamina C din compozitie are un efect antioxidant. Nu contine fluor, arome sau coloranti artificiali, indulcitori, conservanti  sau SLS.

Fiind homeopata, nu interfereaza nici cu tratementele de acest tip (nu orice pasta de dinti poate fi folosita atunci când se urmeaza un tratament homeopat, deoarece aroma prea puternica sau mentolata poate anula efectul granulelor).

Eu sunt extrem de incantata de ea, ceea ce ma ajuta in terapie imi aduce întotdeauna bucurie. O recomand din toata inima!

 

 

 

2 Comments

  1. violeta.argatu

    se gasesc si in farmacii?🙂

    • Nu stiu sa iti spun, Violeta, eu aici pe Organic Baby le-am descoperit🙂

Leave a Reply

