Jurnal de Capsunica: 3 ani si doua luni

Luna aceasta a fost una de mari schimbari pentru Cati.

Ne-am adaptat la o casa noua (fara nici un fel de probleme, Cati adora sa stea la tara). Are mai multe posibilitati de terapie si entertainment si va voi povesti despre cum am aranjat camera ei când va fi complet gata.

catigingasie

Ne-am adaptat la un program nou (nu e in totalitate schimbat, insa avem cateva exercitii noi in programul NACD, care au prins foarte bine).

catisoft

Ne-am adaptat la o rutina noua in ceea ce priveste mâncarea, sau…incercam sa ne adaptam. Aici mai avem de facut multe imbunatatiri. Am scos complet laptele praf (Cati mai avea doua mese, uneori trei, de lapte praf, si astea erau cele mai calorice mese ale ei). Cum stam destul de rau cu greutatea, incerc sa gasesc alimente hipercalorice care sa nu provoace balonare si pe care sa le tolereze. Cati deocamdata tolereaza putine fructe si legume, iar dintre acestea, nu multe sunt hipercalorice. E o adevarata provocare pentru mine, mai ales ca nutritia a fost mereu punctul meu cel mai slab. A avut o problema acuta la urechi; acut e impropriu spus, problema e cronica, insa s-a agravat atat de tare incat am pus in practica in sfarsit sfatul lui Bob Doman de a scoate laptele praf. Imbunatatirile la urechi sunt evidente!

catiliniste

Cati face progrese frumoase, este mult mai dreapta si mai stabila in picioare, incepe sa faca 2-3-4 pasi laterali sustinandu-se de mobila.

Isi coordoneaza mainile mai bine, e mai echilibrata in fundulet, are o curiozitate maxima si ii place sa exploreze.

Când am primit iPadul am descarcat o aplicatie cu Twinkle Twinkle Little Star, care are si un joc de tip Peek-a-boo. Un an de zile ne-am jucat cu aplicatia asta mana peste mana. Acum Cati descopera singura unde e steluta. Progresul e semnificativ si pe plan cognitiv, si pe plan motric fin.

De departe, vestea cea mai buna este ca a inceput sa doarma toata noaptea (cu cateva exceptii, care au tinut mai mult de noi decat de ea). Sunt extrem de fericita de schimbarea aceasta. Si noi, ca familie, suntem mult mai functionali si putem sa ne concentram mai bine pe terapia zilnica.

catisotie

Am reluat mersul pe tricicleta si Cati reuseste sa isi tina singura picioarele pe pedale, ceva la care nu visam anul trecut!

All in all, daca nu ar fi fost scaderea in greutate, v-as fi dat numai vesti bune luna asta🙂

Tot asa inainte, Capsunica curajoasa!

 

11 Comments

  1. ana

    ma bucur sa aud numai de bine mari progrese capsunica cu adevarat mari va pupa Anele :*

    • Si noi pupam Anele, sunteti niste scumpe si aratati minunat, v-am vazut pe Facebook!

  2. violeta.argatu

    Wow!! Cele mai frumoase vesti!!! se vede din poze ca-i prieste schimbarea! S-a schimabt mult de tot. Ma bucur tare,tare mult pt voi! Doamne ajuta!🙂

    • Multumim mult de tot, Violeta, va imbratisam si va pupacim❤

  3. Irina H

    Se vede ca faci progrese , Capsunica! Doamne ajuta in continuare!

    • Multumim din suflet, Irina!

  4. Tatiana

    Felicitari pentru progrese Capsunico! Raluca, ai incercat laptele de ovaz? De asemenea meiul are multe propietati benefice, si este delicios. Eu l-am introdus in alimentatia copiilor de la 6 luni, initial sub forma de fulgi de la marca Holle, ulterior gatit ca un pilaf si mixat, iar acum il manca atat chiftelute la cuptor sau pur si simplu gatit la cuptor. Incearca si lintea roz fara coaja, este foarte bine tolerata.Pupici

    • Tatiana, da ii dau mei, am cumparat si fac un fel de mamaliga din el, pe care o amestec cu banana sau para. Iese ca o budinca. Si FAina de ovaz, tot asa, cu fructe o dau. In rest, ea manaca totul pasat. Acum i-am adaugat migdale rasnite si seminte de in, tot cu fructele le pun, dar cum stomacul ei e sensibil, sa stii ca si la mei si ovaz reactioneaza, nu foarte rau, dar are scaune mai dese dupa mesele astea.

  5. DanielaG

    Felicitari, iubita mica!!! La cat mai multe progrese! Esti o luptatoare!

    • Multumiri si imbratisari, Daniela!

  6. oh,fetita curajoasa si puternica!
    aerul de tara ii prinde bine, e clar
    sa stii ca e posibil ca tocmai de asta sa doarma mai bine
    cand ne-am mutat in afara orasului, Daria avea cam 6 luni si nu dormea noaptea intreaga;dupa prima zi de stat acolo….a dormit bustean!
    pupici si va dorim sa mearga tot mai bine!🙂

Leave a Reply

