Rochite delicioase de la Superbebe Shop

Fetita culege-va flori de maces:

de-aceea a venit pe pamant.

Fetita va plivi ovazul salbatic:

de-aceea a venit pe pamant.

Va strange si sucul din scoarta de brad

culege-va fragi si capsune:

de-aceea a venit pe pamant (…)

(Weerhoe, din tribul Tsimshian)

Acest mic poem mi-a descris viata Capsunicii noastre, inca de pe când era in burtica. O fetita delicata, care va imprastia in jur frumusete si serenitate.

Cati e o fetita care dilata umanitatea celor din jur, facand sa o iubeasca inimi care poate nu stiau ca in ele exista iubire pentru un copil special. De când s-a nascut, Cati a atras spre ea si spre noi un val de dragoste care ma face sa cred in echilibrul fragil al bunatatii oamenilor pe pamant. Lumea noastra e mai buna si mai frumoasa de când s-a nascut ea, si asta pentru ca oamenii din jurul nostru s-au aratat nespus de buni si de frumosi.

Dragostea a venit spre Cati in forma de jucarii, caciulite, bentite, pijamale si….rochite.

rochita-fete-picnic-rochite-copii~5050214

Cati este poate singura mea sansa de a avea o fetita, asa ca am ales sa ma bucur de tot rozul si toata dragalasenia pe care o garderoba de fetita o aduce intr-o casa de oameni. Nu a fost nevoie sa fac gaura in buget pentru asta. Atat de multi oameni i-au daruit rochite, incat veti vedea mereu poze diafane cu ea in tinute dragalase. O singura slabiciune am avut, si de la asta nu m-am abtinut: rochitele si hainutele cu capsuni.

costumas-cu-fustita-capsunica-hainute-bebelusi~8374603

Când am dat peste acest site cu rochite pentru fetite (multe dintre ele sunt de la firme cunoscute de noi gratie rudelor si prietenilor de peste Ocean, cum ar fi Laura Ashley, Carter’s, Gymboree, pe care le recomand din toata inima), pur si simplu mi-am luat o ora si mai bine sa le rasfoiesc toate paginile. Sunt superbe, si trebuie doar sa intrati sa va convingeti! Pentru mine conteaza foarte mult si pretul: in general nu cumpar de pe site-uri romanesti pentru ca le gasesc mai accesibile in Anglia, dar de data aceasta preturile mi se par mai mult decat rezonabile. O rochita Laura Ashley la 50-60 de lei, merita!!!

De asemenea, am foarte multe prietene insarcinate, asa ca voi avea nevoie de haine de bebelusi pentru cadouri. Am vazut pe Superbebe Shop niste promotii foarte interesante, hainele pentru copii par de calitate (fara sa fiu snoaba, am invatat sa am incredere in anumite firme).

tricou-capsunica-hainute-copii~3403541

Mai vreau sa va povestesc si despre jucarii, pentru ca nu le-am vazut pe acestea in alte parti. Foarte multe jocuri si jucarii pentru pretend play, din categoria celor care pentru mine se incadreaza la “Cadouri mari de Craciun sau de zile de nastere”. Pentru baieti mi s-au parut interesante seturile de construit Cubix– Baietelul de argint ar fi extrem de incantat de multe dintre ele, le-as pune pe lista pentru Craciun.

Din punctul meu de vedere, www.superbebeshop.ro  e un magazin virtual care merita vizitat, si ma bucur ca i-am cunoscut acum, când Cati inca se poate bucura de rochite frumoase🙂

 

 

Leave a Reply

