Cum a fost la atelierul cu ursuleti…

Imi place sa va povestesc cum a fost pe la atelierele noastre, si asta pentru ca imi place mie sa imi amintesc de ele🙂
Copiii de la Smart Play sunt toti frumosi, deosebit de frumosi, mai ales când ii vezi cu ochisorii stralucitori si cu gura cascata, ascultând foarte absorbiti una sau alta… Si stau si asculta de buna voie, altfel ar putea oricând sa se ridice de pe scaunel, sa sara pe trambulina sau sa se joace cu bucataria de jucarie sau sa se dea pe tobogan, sau cate altele. Dar când stau si asculta povesti pentru ca asa vor ei, când stau si bucataresc pentru ca asta e distractia maxima, atunci ne creste si noua, adultilor, inima si ne simtim si noi un pic frumosi.

Cam asa a fost la atelierul cu Scoala Ursilor.

Le-am prezentat-o mai intai pe Jackie, figurina ursulet mesterita si daruita noua de Coca (multumim inca o data din suflet pentru ea, a adus magie in seara aceea la atelier!), apoi am citit prima carte scrisa de  Hiroyuki Aihara si ilustrata de Nami Adachi si aparuta la editura Cartea Copiilor, Scoala ursilor. Pentru unii dintre miici mei ascultatori aceasta se afla in topul preferintelor si au auzit-o de sute de ori. Ei bine, cine credeti ca au fost cei mai atenti si mai fascinati???

colajscurs1

Apoi doamna Mihaela (sursa nesecata de energie si de buna dispozitie, am admirat-o din prima zi in care am fost la Smart Play, a o petrecere) i-a antrenat pe copii la o sesiune de bucatareala, unde au facut o prajitura in forma de ursulet, cu multe stafide si fructe proaspete. Copiii sunt lasati sa sparga oua, sa amestece, sa puna zahar si faina, pe rand, sunt rugati sa descrie etapele, sa ghiceasca pasul urmator, mi se par fantastice aceste momente de arta culinara (eu sunt foarte reticenta sa fac asa ceva cu S. in propria bucatarie pentru ca nu prea fac, punct).

colajscurs2

Cat timp prajitura a stat in cuptor, noi am citit si a doua carte, Pozna lui Jackie, care a fost tocmai potrivita cu activitatea anterioara, pentru ca si ursuletii din carte au copt o placinta. Când am ajuns la pagina cu ursuletii costumati am lasat fiecare copil sa aleaga un plic dinainte pregatit, in care era un ursulet gata de imbracat, din jocul pus laolalta cu atata creativitate de Coca.

Cat si-au imbracat ei ursuletii, Jackie a trecut pe la fiecare cu o imaginara felie de placinta.

Când am terminat cartea…tocmai s-a copt si prajitura, si fiecare copil a putut sa isi aleaga o parte preferata: unii au vrut o bucata de ureche, altii de mana sau picior, Baietelul de argint a vrut din burtica🙂

Zâmbesc si acum când imi amintesc de dupa amiaza aceea. Atelierele nu ar fi la fel fara ideile frumoase ale prietenelor mele, de la care am mereu cate ceva de invatat, si de aceea multumescul meu se indreapta in primul rand spre voi!

4 Comments

  1. Si uite cum am fost si eu la minunatul vostru atelier!!🙂

    • Ai fost…vedeta!!!❤

  2. violeta.argatu

    Felicitari!🙂

    • Multumesc, Violeta!

Leave a Reply

