Pay it forward for Nicole…

Cum ar fi sa ai o fetita cu ochi de cer si par de aur si zambet cat o lume-ntreaga, iar intr-o zi fetita  ta perfecta sa primeasca o veste nimicitoare: leucemie. Si cum ar fi sa te lupti cu boala si sa o biruiesti, pentru ca dupa catava vreme boala sa te biruie pe tine…

Nicole Burton este fetita care, in 2014 si-a sarbatorit cea de-a 10-a aniversare in Cer.

Dupa 5  ani de luptat cu leucemia, Nicole a plecat. Si ce mostenire putea sa lase in urma o fetita de 9 ani?

Un ocean de lacrimi?

O mana de amintiri?

Nicole a lasat mai mult decat atat: a lasat un lant de fapte bune, care se intinde si se intinde, si a ajuns din America in Italia si apoi in Romania. O mostenire de bunatate. Tot ce poate spera un om bun sa lase in urma lui, cat de lunga sau scurta i-ar fi viata…

nicole1

Sa va povestesc cum a reverberat povestea ei pana la noi.

Spuneam aici cat de faine sunt comunitatile de parinti ai copiilor cu nevoi speciale. Si nu sunt faine pentru ca niste oameni cu totul si cu totul deosebiti au primit un copil altfel, ci pentru ca acel copil a invatat niste oameni obisnuiti sa fie deosebiti. Eu am cunoscut, on si off line, pe multi dintre ei, si mi-au facut viata mai usoara si mai frumoasa. Bunaoara, Cati are probleme cu otite recurente. De la mama unei fete cu T13 de 24 de ani (!!!) am aflat despre un medicament care la ele a facut minuni in privinta otitei. Am vrut sa il comand din SUA, insa mi-ar fi fost greu. Ajutorul a venit de la mamica unei alte fetite cu T18, Maristella, o dulceata de copil, care se intampla sa vina din SUA in Italia. E m-a ajutat sa cumpar medicamentul, si l-a trimis spre noi, impreuna cu povestea Nicolei. Gestul Maristellei fata de Cati a fost modul lor de a trece mai departe bunatatea pe care au primit-o cunoscând-o pe Nicole; odata cu acest ajutor, si rugamintea de a da mai departe o fapta buna.

payitforward

Acum dorim si noi sa dam “leapsa” mai departe, spre Raisa, fetita carliont care ne topeste inimile cu fiecare progres. Cu ajutorul prietenilor de le Superbebe Shop am pregatit o rochita frumoasa pentru Raisa:

rochitaraisa

Cum ar fi sa pleci spre cer cu un zambet si sa lasi in urma-ti un lant de fapte bune imprastiate pe pamant?

Asa mi-ar placea si mie sa plec, Nicole…

 

 

2 Comments

  1. violeta.argatu

    frumos gest! P.sȘ dc mai ai nevoie de ceva din sua, trimite-mi un mail te rog.am un var primar care locuieste acolo si care in septembrie vine in concediu. cred ca ne-ar putea ajuta😉

    • Multumesc mult de oferta, Violeta, daca am vreo urgenta iau legatura cu tine!

Leave a Reply

