Fii creativ!

Ce bucuroasa sunt ca am primit aceasta carte pentru recenzare! Dublu bucuroasa, pentru ca am primit-o inainte de a merge la mare!

O prietena ne imprumutase cartea, sa ne inspiram din ea, si cu atata jind a studiat-o S.!! Ar fi desenat pe ea daca i-as fi permis, s-ar fi apucat de o multime de proiecte daca l-as fi ajutat un pic…incat mi-am dorit sa o avem si noi, sa lucram in voie si pe indelete din ea. Book City ne-a facut aceasta bucurie si ne-a oferit-o spre recenzare- multumim!

creativ1

Fii creativ! , aparuta la editura RAO, e o colectie de peste 150 de proiecte de desenat (exact asa cum ii place lui S., ghidat, pe pasi), pictat, modelat, creat. E un fel de manual Art attack, iar S. adora emisiunea asta. Iata ce cuprinde:

creativ2

Este destinata copiilor in 4 si 7 ani, poate fi folosita si de copil el insusi, dar daca nu stie inca sa citeasca, va sfatuiesc sa treceti prin pasii proiectelor impreuna, pentru ca nu e un simplu desenat, copilul invata si anumite tehnici faine, pe care ar fi pacat sa nu le puna in practica. Imi place ca poate fi folosita pentru mai multi copii, pur si simplu se pot multiplica paginile alb negru si ideea de arta plastica poate fi folosita in cadrul unui atelier, poate fi adaptata pe langa o lectura (deja am gasit un pinguin haios si usor de realizat pentru tema cu Apolodor) sau o lectie de stiinte naturale (sunt o multime de idei de modelaj potrivite pentru o tema marina, de pilda). Eu sunt entuziasmata pentru ca am gasit cateva proiecte pe tema navala- aceasta e tema pe care am ales-o pentru urmatoarea zi de nastere a Baietelului de argint- si le putem face impreuna cu invitatii.

creativ4

Instructiunile sunt foarte clare. Fiecare capitol are drept ghid un animalut haios (un tucan, o omida, o maimuta, etc.), care il invata pe copil in 4 pasi cum sa realizeze lucrarea.

creativ3

Eu prevad ca la mare va fi foarte cald. Prevad ca orele caniculare va trebui sa le petrecem in interior. Stiu ca Baietelul de argint nu doarme dupa-amiaza. Dar mi-l amintesc aplecat cate un ceas intreg  peste cate o coala de hartie (doar astfel de provocari la desen- de urmat pasi pentru a completa un desen- il pasioneaza). Stiu ca energia noastra, a parintilor, va fi la minim pe canicula, si stiu ca vom avea putin loc in bagaje pentru jucarii. Aceasta carte, creioane colorate si plastilina vor fi suficiente pentru a-l tine preocupat si fericit in interior.

Cu siguranta veti mai auzi povestindu-se despre aceasta carte in articolele viitoare, pentru ca intentionez sa o folosim din plin. Nu stiu daca programul ne va mai permite anul acesta sa urmam cursurile de desen de la Palatul copiilor (vom vedea), insa atat de bine i-a prins lui S. sa se exprime plastic-creativ, incat vrem sa continuam activitatile si acasa, dupa orele de gradinita.

Book City are periodic oferte si reduceri, va invit sa va abonati la newsletter sa le puteti urmari pe toate!

Spor la creat!

 

9 Comments

  1. Tocmai pregateam o postare despre cartea asta :)) Am primit-o cadou de la o prietena si e minunata! Mult spor sa aveti!

    • Si voi, Ligia, inca suntem indragostiti de ea!

  2. Avem si noi cartea, mai este una, la fel de frumoasa, se numeste “Fii istet”: http://www.libris.ro/fii-istet-peste-70-de-activitati-pentru-copii-ca-RAO978-606-609-494-8–p798595.html

    • Super, Roxana, cred ca e foarte faina si cealalta, poate ne povestesti mai multe despre ea când ai timp. Pupici!

  3. violeta.argatu

    Multumim pt recenzie! Am comandat-o si noi. abia astept s-o primesc.😉. S-aveti vreme buna la mare si liniste🙂 !!!

    • Violeta, sa imi spui cum le-a placut lui Ioan si Anei- desenele cu balena sunt inspirate din ea?

  4. Minunată carte Ralu! Mi-o trec pe listă! Mulțumesc!🙂 Și concediu plăcut acolo la mare. Nu știu cum e la voi, dar aici e super cald! Iar apa mării e ca în cadă!

    • Multumim mult, Nico, si imi cer scuze ca raspund asa tarziu. Pupici!

Trackbacks

  1. Creativitate de vacanta | doua fete cucuiete

Leave a Reply

