Sapun lichid pentru copii Earth Friendly Kids

–  S, fugi si te spala pe maini!

– Mami, pot sa ma spal cu sapunul cu omuleti?

– Da, dar pune doar un strop, e suficient!

– Tii mult la el, nu-i asa?

Da, e adevarat, tin mult la sapunul nostru Earth Friendly Kids- Zingy Citrus  de la Organic Baby. Nu imi place ideea de a-l irosi. E sapunul meu preferat de copii dintre toate cele incercate pana acum. De ce? Pentru ca nu miroase artificial a portocala chimica.  Miroase a fruct adevarat. Sunt sigur ca S., care e mare fan mentol, l-ar agrea si pe cel cu aroma de menta.

Recipientul are un dispensor perfect pentru copii, care ii ajuta sa consume atat cat e nevoie (si pentru asta, sa nu mai foloseasca o tona de apa la clatit). Si da, e sapun de maini, dar o putem spala pe Cati la fundulet fara grija, pentru ca are doar ingrediente organice si nu contine parabeni, iar Cati a venit de la mare cu o iritatie cauzata de caldura; sapunul acesta a ajutat-o sa scape de iritatie. E ideal si pentru spalat manutele care ajung mereu in gura, fara teama de substante toxice ramase dupa clatire. Sistemul dispensorului e bun si pentru mine, imi e mult mai usor sa ajung la sapun cu Cati in brate, care s-a lungit si e mai dificil de manevrat deasupra chiuvetei.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Iata ingredientele, asa cum sunt ele enumerate pe site si pe eticheta:

 Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Angelica Root Extract*, Clover Flower Extract*, Elder Flower Extract*, Grepfruit oil, Citrus Aurantifolia oil, Cypress Oil, Lemongrass Oil*, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxymethylglycinate, Sodium Benzoate, Acid Citric, Limonene, Citral.
*organic certified ingredients.

Sticla contine 250 de ml si este la pretul de 29 de lei.

Mie si lui S. ne place si eticheta, cu doi copii supereroi care fac fapte “eco” pentru a ajuta planeta. Chiar pe eticheta exista cateva sfaturi despre reciclare, menite sa ii responsabilizeze pe copii. De la acest sapun putem incepe o intreaga discutie despre ecologie🙂

Eu il evaluez cu cinci stele, si citind review-urile de pe site, am vazut ca si alte mamici au fost la fel de multumite. Voi l-ati incercat?

 

 

 

 

2 Comments

  1. DA, am incercat de la ei destul de multe produse, cu mare succes spumantul de baie. Mie mi-au placut servetelele umede si samponul.

    • PE astea chiar nu le-am testat, le pun pe lista. Copiii mei au iubit sapunul asta, e aproape terminat😦 Mai am de scris recenzia la un produs, sunt din ce in ce mai indragostita de chestiile de la ei.

Leave a Reply

