Cum a fost la atelierul cu Bobita si Buburuza…

Despre Bobita si Buburuza, despre cum ne-au ajutat ei sa ne acomodam cu gradinita si sa invatam mai multe despre gargarite, v-am povestit in cateva rânduri.

bobita4

Ei bine, m-am gandit sa ii aduc pe micii mei prieteni si in fata copiilor de la Smart Play. A fost un atelier scurt, dar dragut, iar copiii…pe masura!

Mai intai, ca prin magie, au aparut cei doi protagonisti ai cartii chiar in fata copiilor- si ce tare s-au mai bucurat sa ii cunoasca!

bobita2

Figurinele din argila polimerica sunt mesterite de mainile de aur ale Roxanei- multumim inca o data foarte mult!- si au fost deliciul copiilor.

Apoi am citit povestea introductiva din prima carte a colectiei, facand un mic joc de rol cu figurinele.

bobita3

Dupa aceea, am povestit cate ceva despre gargarite, structura corpului, ciclul si stilul lor de viata, folosindu-ne de figurinele Safari pe care le-am cumparat de la Famous Kids.

bobita1

In final, fiecare copil si-a facut o mica bijuterie. Am folosit:

  • un oval de carton rosu
  • autocolante diamant din setul de la ToysCom
  • creioane pentru trasarea picioarelor si antenelor

bobita6

Copiii au ales cum au dorit formele si culorile pentru gargaritele-bijuterii pe care le-au mesterit (Baietelul de argint a vrut una, cum altfel decat albastra?). Cei mai multi au spus ca vor sa daruiasca bijuteria mamicilor🙂

Va recomandam si voua colectia de carticele de la editura Casa- sunt dintre preferatele Baietelului de argint!

 

Leave a Reply

