Un nou an de gradinita

Azi Baietelul de argint a intrat, din nou, la gradinita. De data aceasta am ales o gradinita aproape de casa, o gradinita dintr-un sat din apropiere.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sper sa fie un an simplu.

Stiu ca nu va fi, va fi pentru noi un an foarte provocator si complicat din multe puncte de vedere dar, macar in aceasta privinta, a relatiei cu doamna educatoare, cu ceilalti copii (frumosi toti), sper sa fie cat se poate de lipsit de complicatii.

Succes tuturor piticilor care au inceput gradinita sau scoala!

7 Comments

  1. violeta.argatu

    Cel mai greu e pt noi, adultii. eu deja am obosit :)). a fost prea mult pt mine azi :D…pt Ioan a fost “o zi frumoasa” – asa mi-a zis cu putin timp inainte de culcare.
    Scoala la care merge el e un pic ma departe de casa noastra (vreo 30 de min de mers pe jos). Ma gandesc cu “groaza” la faptul ca maine tre sa ma trezesc la 06, dar mai ales la faptul ca Ana se va trezi in acelasi timp cu Ioan (6.45)… am ametit deja de azi :d. ‘
    Ana nu merge la gradinita, dar cred ca-i va lua ceva timp pana se va obisnui cu un nou program, pana se va reobisnui fara Ioan, fara vecinele de vis-a-vis. Pffffff….🙂. Sa ne dea Dumnezeu putere sa putem face fata acestui an si celor care vor urma! Succes!

    • Multumim, Violeta! Am ras când am vazut pozele din prima voastra zi de scoala, personalitatile atat d ediferite ale celor doi copii ai tai se vad asa de bine! Ana are cu siguranta “spirit, fire and dew”🙂 Sunt niste scumpi amândoi, mult succes si voua!

      • violeta.argatu

        Of, da…are… ma termina efectiv😀.te rog sa ma crezi ca inca nu sunt f multe ocaziile in care am reusit s-o determin sa faca ceva asa cum trebuie sau cum vreau eu. Nush care-i faza…ca doar eu i-am crescut p-amandoi…si in acelasi fel. Nu prea e vb de rasfat …e pur si simplu un fel de a fi cu care nu pot sa interactionez😀. Ioan seamana ff mult cu tatal lui (si Ana, cu mine😀, numa’ ca eu, datorita diverselor situatii prin care am trecut, am reusit cu ajutorul Lui Dumnezeu sa ma mai corectez… Ma sperie copila “asta”, sincer.🙂 )

        Ieri m-am amuzat si eu fff tare. Ii faceam observatii pt nu mai stiu ce. Ea, suparata, pe scari zice: “mami, te rog frumos sa-mi ceri iertare pt ca m-ai suparat”😀😀. e un fel de rasu’ plansu’🙂.

        Multumim.:) Sanatate si spor in toate!

  2. Un an bun, cu sănătate şi spor să aveţi, Raluca! Ce dulce este băieţelul de argint, cu părul auriu. Trebuia să îi spui băieţelul de aur! Vă pup şi vă îmbrăţişez!

  3. Mihaela, asa e, e mai auriu, dar numele lui suna…argintiu si din cauza asta i-am spus “de argint”. In resti, ai dreptate, e un baietel “de aur”🙂 Mult succes si voua!

  4. Ce scump e! Sa aveti parte de un an cat mai frumos la gradi!

    • Multumim mult de tot, Oana! Si voi la…homeschooling!

Leave a Reply

