Catelusul schiop…varianta capsuneasca

Acum trei duminici, Cati a cazut, din sezut, dar s-a rasucit brusc si si-a rupt clavicula. Noi ne-am dat seama abia dupa o saptamana si ceva ca problema era la clavicula, încercând sa tratam cu totul alte posibile boli, de la otita la infectie urinara si burtica deranjata.

Radiografia insa ne-a confirmat ruptura de clavicula si, dupa ce am facut si doua sedinte de terapie craniosacrala la Bucuresti, la sfatul doamnei Mihaela Gugu am decis sa imobilizam cu totul bratul drept al Catiushei.

Acum arata cam asa:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Am crezut ca va avea repaus cateva saptamani.

Da’ de unde!

O gasesc mereu in picioare, in tarc, cu chef e joaca si de explorare.

catibandajsus

Ba, mai mult, continua sa se tarasca, in stil de catelus schiop, pe cele trei labute ramase, incat imi dau lacrimile când o vad. Am o fetita atat de puternica si de ambitioasa! O picatura din puterea ei si as putea muta muntii…dar, din pacate, imi lipseste atitudinea ei.

A fost o saptamana complicata pentru noi, si mai ales pentru Cati, dar puterea si rezilienta ei merita celebrate. Inca o lectie de viata de la maestra mea profesoara.

Jos palaria in fata ta, fetita mea draga!

21 Comments

  1. Jos pălăria în fața voastră, spirite de învingători!

    • Multumim, Ioana, Cati merita toate laudele, eu nu am luat=-o achiar asa de bine….

  2. Connie_Sara

    draga de ea! insanatosire grabnica! sa fiti sanatosi cu totii! va imbratisam cu drag!❤

    • Multumim mult, Connie si întoarcem imbratisarile!

  3. insanatosire grabnica!!

    • Multumim mult, Anca!

  4. Luana

    Bravo Cati! Sa te faci bine cat mai repede si sa serbezi momentul prin inca un pas inainte. Te/Va pupam!

    • Pupici, Luana, ne e dor de voi!❤

  5. Cati, esti cea mai curajoasa, hotarata si determinata fetita pe care mi-a fost dat sa o intalnesc!!!
    Mi se rupe sufletul cand te stiu suferind si mi se face rusine de vaicarealea mea de “om mare”.
    Te imbratisez cu tot dragul si iti doresc recuperare cat mai rapida si mai usoara❤!

    • Multumim din suflet, Camelia, pupici si voua iar tie insanatosire grabnica!

  6. Ai o adevărată luptătoare. Sărăcuța de ea! Domnul să-i dea sănătate!

    • Multumim si Amin, Nico!❤

  7. Va iubim! Cati, esti un exemplu pentru noi! Multa, multa sanatate iti dorim!

    • Multumim mult, Coca!

  8. Ioana

    Jos palaria,capsunica draga.

    • Pupici mari si mici, Ioana!

  9. Aura

    Multa sanatate, Cati, insanatosire grabnica! Si multa putere mamicii!

    • Multumim mult de tot, Aura, chiar am nevoie de mai multa putere zilele astea…

  10. Insanatosire grabnica Capsunica scumpa !

    • Multumim mult, Oana!

Trackbacks

  1. Cati- 3 ani si 5 luni | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

