Filmulete educative pentru copii mici, in limba romana

Ca noi folosim foarte mult cu Cati video-urile pe iPad sau pe telefonul mobil, pentru stimulare vizuala si cognitiva, nu mai e un secret. Am ajuns sa ne bazam pe ele si pentru a o linisti la drumuri lungi sau la doctor, si pentru a o motiva sa coopereze la anumite exercitii. Foarte frumoase sunt cele in limba engleza (preferatele ei, Sparkabilities), insa mi-as fi dorit sa existe ceva asemanator si in romana.

Ei bine, am dat peste cateva pe youtube, si vi le recomand si voua, in loc de jucaria de joi🙂

Seria Cine face muuu?

Seria In lumea culorilor

Seria Cartea culorilor

Cantecelele din aceasta lista– favoritele lui Cati!

Va amintesc ca nu e recomandata expunerea copilului la ecran, mai ales a copilului mic (despre asta Virgiliu Gheorghe explica aici), dar 5-10 minute pe zi cred ca sunt ok. Noi folosim mult mai mult ecranul, in scop terapeutic-  dar Cati necesita stimulare mai puternica decat un copil tipic.

Spor la joc si cantat!

 

6 Comments

  1. Irina Sorea

    Multumesc foarte mult pt. sugestii,o adevarata comoara.

    • Cu mult drag, sa va fie de folos!

  2. Multumim! Eu sunt mereu in cautare de resurse de calitate in Romana!…La Ana nu prea au prins Sparkabilities (poate i-am aratat eu videoclipurile prea tarziu?)…insa Emilia sta lipita de laptop ori de cate ori are ocazia:)

    • Pe Cati o incanta cel mai mult astea, mai ales ca au un contrast puternic si culori vii. La astea sta cel mai atenta, cum ea are probleme cu ochii contrastele sunt foarte importante. Tare mi-ar placea sa existe si in romana variante…

  3. Foarte dragute filmuletele! Multumim pentru sugestii.

    • Cu drag, sper sa ii placa micutei A.!

Leave a Reply

