Micuta coloana infinita

Micuta coloana infinita a poposit, in trecere, pe la noi acasa, ca o pasare-bijuterie-lemn-jucarie, o mica lectie de forma si culoare.

coloana1

Nu am apucat sa ne jucam cu ea, doar sa ii fac eu cateva poze inainte de a o trimite mai departe, dar nu ratez ocazia de a v-o prezenta si voua.

Cine a avut ideea acestor jucarii care sa aduca arta lui Brancusi in lumea copiilor (Micuta coloana infinita are si o sora, Masuta Tacerii). ? Echipa Minitremu. Ei au reinterpretat operele artistului ce daduse pietrei cantec, facandu-le accesibile copiilor mici si mari. Aici puteti citi mai multe despre ei.

Pe mine m-a impresionat, pe langa forma, culoarea pieselor. Nuantele alese sunt absolut fantastice, si le poti grupa in foarte multe feluri. Jucaria creste odata cu copilul, daca la 18 luni poti cladi cu ea, la 3 poti numara,  la 5 ani poti face operatii de matematica, la 6 o lectie despre culori si nuante, la 8- o lectie despre Brancusi si istoria artei, o viata intreaga- o lectie despre simbol. Modurile in care se poate combina si interpreta sunt…infinite.

Am dorit sa v-o prezint pentru ca se apropie sarbatorile de iarna, si, daca aceasta este o jucarie mai scumpa, ea poate fi oferita de buna seama cadou copiilor rudelor si prietenilor stabiliti pe alte meleaguri. Când nu stii ce sa ii dai unui copil care are acces la toate, ce-ar fi sa-i oferi o bucatica de frumusete romaneasca?

coloana2

La Smart Play in Piatra Neamt o puteti achizitiona la un pret special- 134 de lei.

Ca sa va faceti o ideea despre acest pret special, din cate stiu, acum setul cu Micuta coloana infinita si Masuta Tacerii se poate comada cu 450 de lei.

Sper sa va placa la fel de mult voua cat imi place mie.

 

12 Comments

  1. Am avut si noi ocazia sa citim despre ea…grozava mi se pare si mie!…si e pe wishlist-ul nostru:)

  2. andru

    De cand visez la jucarioarele astea… Dar inca mi se pare atat de scumpe! Minunate, dar scumpe…

  3. ssimmona

    Oh imi place la nebunie!! O vrem, le vrem! Cum se pot comanda la Smart Play? E vorba despre jucaria originala a celor de la Minitremu sau o adaptare a acesteia la un pret mai accesibil? Te pup si iti multumesc pentru recomandare !!

  4. Sunt simpatice jucariile astea dar, la fel ca multe alte jucarii de pe planeta asta, sunt inutile pe termen lung pentru cat costa. 450 de lei mi se pare o enormitate. Pentru un copil pasionat poate merge dar in rest as vrea sa vad eu copilul ala fascinat de niste bucatele de lemn pictate, fie ele si reproduceri miniaturale dupa Brancusi, cu care nu poate sa faca mare lucru. Asa cum spunea cineva pe alt site, activitatile sunt repetitive (adica la coloana nu poti face altceva decat sa scoti si sa pui piesele la loc, la Masa Tacerii nici nu stiu daca poti face ceva) si nu-si justifica banii. La fel ca si cartonasele alea cu jocuri de pe vremea copilariei noastre la 75 de lei setul, mi se par jucarii de fiţe. Simpatice dar prea mainstream pentru marea masa a populatiei. Bineinteles, nici nu sunt pentru marea masa a populatiei, evident.

    • Laura, cu versatilitatea jucariei, ce sa zic…nu sunt chiar de acord cu tine, am vazut ce poate face o jucarie in niste maini potrivite (ale unui adult care stie sa o exploateze, de pilda)> Cu privire la pret, asa e, 450 e mult pentru set, acum la Smart Play doar coloana a costat 134. Eu am luat-o pentru cineva care stiu ca o pretuieste enorm si si-a dorit-o foarte mult, si mai stiu prieteni din strainatate, care au alte posibilitati materiale, si care ar dori-o pentru copiii lor, chiar din pricina unei nostalgii dupa Romania. Nu o consider deloc inutila, dar, vorba ta, depinde si de copil…

  5. Si apropo, sub joculet ai o masa sculptata? Arata minunat🙂

    • Da🙂 Aveam o slabiciune pentru astfel de mobila, dar i-am vandut-o mamei mele pe toata. Cu aceasta exceptie🙂

  6. Deosebita🙂 Nu am copii, dar mi-ar placea sa le ofer un astfel de cadou… poate pentru nepotii mei intre timp.

  7. Faine jucarii, le stiu de cand erau mult mai scumpe! Sper ca intr-o zi sa ne jucam si noi cu ele, poate mai mult eu:D!

    • Imi spunea cineva ca le-a cumparat pe amandoua si nu prea a fost interesat copilul…eu cred ca atunci când un adult isi asuma achiztionarea unei jucarii scumpe, trebuie sa investeasca si timp sa o explice copilului…cu asta chiar se pot face muuuulte lucruri, cateva doar eu am punctat. Trebuie doar mana si mintea de adult potrivita sa ghideze copilul🙂

Leave a Reply

