Amenajari vesele pentru copiii mei

In afara de camera de Capsunica, nu v-am povestit prea multe despre cum am amenajat etajul (care e cam tot al copiilor, cu exceptia unui dormitor).

Ei bine, camera baietelului de argint nu este 100% gata (inca mai lucram la perdele si la lustra- le avem, trebuie doar puse, dar aici e nevoie de o oarecare energie pentru mobilizare) si eu visez la inca un set de rafturi, pe care tati a promis ca il face el cu bani putini (asta inseamnand si cativa ani buni de asteptare🙂 ). In mare, insa, arata cam asa: albastra, stelara (gratie planetelor de pe perete si a ceasului cu Micul Print- multumim din suflet, Madalina!!), si cu paturi suprapuse, pentru ca S. isi doreste de mult un fratior. Eu ador quilt-ul antique daruit de  niste prieteni americani, calendarul de perete pe care S. isi lipeste acum bulinele primite la gradi (l-am cumparat dintr-un charity shop in Anglia si a costat doar 2 lire) si mobila simpla de la Ikea (biblioteca a fost 99 de lei, iar comoda cu sertare 120 de lei). Tablourile de pe perete sunt creatia baietelului nostru, de pe vremea când mergea la cursurile de pictura de la Palatul Copiilor.

camerasilviu

Holul l-am lasat liber, doar cu un coltisor de “terapie” pentru Cati si un patut provizoriu, care trebuie intarit si dus in camera ei:

DSC04487

Va mai amintiti de pasiunea Capsunicii pentru alfabet? E la fel de puternica! Tot in hol, pe un perete mare si gol, la mica distanta de podea, am amplasat sticker-ele decorative cu alfabetul, primite de la Stickero. Le-am pus jos si mai adunate pentru a putea trece pe la fiecare cu Cati sa ii aratam literele una cate una. Stiu sigur ca se va distra cu asta, si apreciez culorile intense si clare ale autocolantelor. Cred ca si baietelului de argint ii vor fi de folos, sa se familiarizeze cu ordinea literelor in alfabet.  Nu au fost greu de pus si noua ne plac tare mult.

alfabetperete

Nu e totul gata, dar ne straduim ca pana la Craciun sa terminam cu o mare parte din amenajarile interioare. Cândva, poate, intr-un colt de hol vom face un  reading nook si vom aseza o biblioteca mai mare, dar pentru aceasta varsta a copiilor, lasam spatiul liber.

3 Comments

  1. Imi plac tare mult stickerele decorative cu alfabet!!! Sunt super! Suntem si noi in amenajari cu camera lui L. asa ca ne vom inspira si de la voi!

  2. violeta argatu

    Imi place!🙂

  3. Multumim mult, si noua🙂 Mai avem de facut imbunatatiri, dar suntem pe drumul cel bun, s-a mai miscat ceva in ultima vreme🙂

Leave a Reply

