Carti Usborne- My First Reading Library

Anul trecut ne-a fost daruita prima carte Usborne, si asa de frumoasa mi s-a parut, incat nu putea sa o primeasca Baietelul de argint decat intr-o imprejurare deosebita. Am pitit-o pana când Mos Nicolae si-a agatat ciubotica, si a lasat langa ea cartea minunata.

De atunci, Usborne a devenit un nume-prieten la noi acasa, iar cartile scoase de ei sunt atat de calitative si de frumoase, incat nu ma indur sa i le dau lui S. asa, pur si simplu: e nevoie de o Sarbatoare pentru asa…sarbatoare.

50-5

Mos Nicolae va continua si anul acesta traditia cartilor din ciubota, si de data aceasta ii ca aduce lui S. o intreaga biblioteca!

Cum asa?

Pe Mos Nicolae il cheama de fapt Micul Cititor anul acesta, si ii multumim pentru darul acesta care ne-a surprins si care ne rasfata!

My First Reading Library este o colectie de 50 de carti, practic 50 de povesti simple, usor de citit:

50-1

Colectia este structurata in trei parti:

  • primele 22 de carti fac parte din Usborne Very First Reading, iar povestioarele au constructii simple, pentru nivelul elementar de citire in limba engleza, potrivit metodei fonetice folosite in scolile englezesti. Eu am testat cu S. acest tip de carte (nu pentru a-l invata sa citeasca, ci pentru a-l obisnui cu pronuntia limbii engleze si a-i consolida vocabularul, acum destul de subred. Nu mi-a venit sa cred ce succes au avut la el aceste povestioare si cat de multe a reusit sa invete intr-un timp scurt. Despre ele va voi povesti mai pe larg intr-un articol viitor). Titlurile acestei sectiuni sunt:

Pirate Pat
Double Trouble
The Dressing Up Box
Captain Mac
A Bus for Miss Moss
The Perfect Pet
Dog Diary
Bad Jack Fox
Grizzly Bear Rock
The Magic Ring
The Queen Makes a Scene
A Fright in the Night
Stop that Cow
The Deep Dark Woods
Moon Zoom
Run Rabbit Run
Late Night at the Zoo
Wild School
The Circus under the Sea
The Monster Diner
Knight Fight
Mr Mystery 

50-2

  • urmatoarele 12 carti sunt luate din Usborne Fist Reading Level One si contin povestioare pe care le pot lectura singuri cititorii incepatori (desigur, S. abia este la acest nivel, poate nici atat, in limba romana, asa ca le vom trata ca si pe primele. Iata lista titlurilor acestei sectiuni:

The Greedy Dog
The Rabbit’s Tale
Anansi and the Bag of Wisdom

The Three Wishes
Old Macdonald had a Farm
The Ant and the Grasshopper
The Fox and the Stork
The Fox and the Crow
The Sun and the Wind
King Midas and the Gold
The Lion and the Mouse
The Wish Fish

50-4

  • urmatoarele 16 carti apartin nivelului doi de citire- Usborne Very First Reading Level Two, cu textul o idee mai complex. Mai multe fotografii puteti vedea aici.:

Doctor Foster Went To Gloucester
The Magic Melon
How Bear Lost his Tail
Little Miss Muffet
Old Mother Hubbard
One Two Buckle My Shoe
The Daydreamer
There was a Crooked Man
The Tortoise and the Eagle
King Donkey Ears
Clever Rabbit and the Wolves
The Old Woman who Lived in a Shoe
How Elephants Lost their Wings
The Genie in the Bottle
Dragon and the Phoenix
Clever Rabbit and the Lion

50-3

Eu ma bucur de aceasta colectie ca mama, dar si ca profa de engleza. Imi amintesc ca am inceput sa dau lectii particulare in primul an de studentie, si nu aveam nici o carticica macar, nici un material potrivit, si stateam ceasuri intregi sa desenez, sa inventez jocuri, povesti, ceva simplu care sa ii atraga pe copii. Cat de mult au insemnat primele carti in limba engleza cumparate pe la târguri si anticariate! Cat am mai incercat sa le sortez pentru nivelul fiecarui elev, de la prescolari la studenti…Si cat de utila ar fi asa o colectie unui profesor, pur si simplu  are materialele gata pregatite pentru elevii incepatori si chiar intermediari! Obisnuiam sa numaram cartile pe care le citeam impreuna cu elevii mei si la un anumit numar de carti citite copiii primeau un premiu- nici unul nu a plecat nemultumit de premiu, dar castigul lor in materie de limba insusita a fost inmiit mai mare. Daca impreuna cu elevii mei dedicam o ora si jumatate sau doua pe saptamana doar englezei, iar rezultatele erau evidente, nu pot spune ca il tratez cu aceeasi consecventa si pe S. Stam jumatate de ora pe o povestioara, ne mai jucam, ne mai prostim, dar faptul ca am acces la ele grupate ma ajuta foarte mult, iar copilul meu, care nu vadeste un talent deosebit pentru lima sau limbi, a progresat in ultima vreme. Abia astept sa ne apucam si de acest set, ne va furniza lectura in engleza pe cel putin un an de zile.

Pretul acestui set este de 195 de lei, unul excelent, avand in vedere ca fiecare carte este marcata individual cu 3.99 lire sterline.

De când am descoperit cartile Usborne, spre ele m-am orientat când a fost vorba de facut un cadou unui copil drag, si cu siguranta lista mea de daruri pentru Craciun va fi saturata de ele. Ce altceva am pe lista…va povestesc in saptamanile viitoare🙂

Happy learning!

 

 

 

 

11 Comments

  1. Avem si noi acest set de carti! Sunt minunate!
    Sunt sigura ca S. le va indragi!

  2. violeta argatu

    dc le vreau si eu, pot sa le comand la tine?🙂

  3. Violeta, la Adina, dar stiu ca le-ai luat…sa va bucurati de ele!❤

  4. violeta argatu

    le-am primit ieri.le-am ascuns😛. vreau sa i le dau cadou de Sf Nicolae lui Ioan🙂
    Multumesc!

Trackbacks

  1. Carti Usborne: Fat Cat on a Mat featuring Stikeez | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Carti Usborne: My Reading Library | Caiet pentru şcoala de...acasă
  3. Despre intensitate, durata si frecventa | Caiet pentru şcoala de...acasă
  4. Ce mai invata Baietelul de argint… | Caiet pentru şcoala de...acasă
  5. Carti in vacanta | Caiet pentru şcoala de...acasă
  6. Happy little things in July | Caiet pentru şcoala de...acasă
  7. The Usborne Reading Collection | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

