O Capsunica la 3 ani si jumatate

Iata ca am cucerit o noua treapta- 3 ani si 6 luni!

Nu stiu cum e pentru voi, dar noi, care ne luptam cu timpul, ne bucuram pentru fiecare zi notata in raboj ca de o nestemata. Poate nu ne dam seama de asta in fiecare zi, dar in momente speciale ca acesta, zâmbim: am invins timpul cu inca sase luni.

perfecta

Cel mai mare progres al acestei luni e ca am regasit un oarecare normal. Cati si-a revenit dupa ruptura de clavicula, dupa virusul cel urat si am reinceput o parte din exercitii.

Cati a invatat sa se recunoasca in oglinda si isi da siesi pupici🙂

silly

Constientizez din ce in ce mai mult suficienta ei. O constientizez in opozitie cu sentimentul insuficientei mele. Ea este de ajuns sa existe, sa zambeasca, si lumineaza lumea. Nu cred ca se indoieste o clipa de asta, de faptul ca e inconjurata de iubire. E relaxata si traieste la maximum-ul ei. Eu, pe de alta parte, ma simt in fiecare zi insuficienta ca mama, sotie, femeie, persoana…si imi e foarte greu sa accept ca sunt iubita. Poate e doar o faza, dar am nevoie sa invat de la Cati aplicabilitatea practica a teoriei pe care o propovaduiesc atat de bine.

Citeam din C.S. Lewis când eram in spital cu Cati, si mi-a ramas in minte ideea aceasta (parafrazez): Dumnezeu nu face un perete pentru o nuca, ci întotdeauna va face nuca pentru pereche. El nu creaza mai intai o persoaza, atribuindu-i apoi un scop, ci are un scop mare pentru care creaza persoana potrivita.

Da, asta e marea dilema a ultimei perioade: cum se face ca ea e destul in imperfectiunea ei, destul sa isi implineasca scopul pentru care a fost creata, iar altii, in deplinatatea capacitatii lor, rateaza scopul.

Azi, scopul e sa ne bucuram de o sarbatoare- 3 ani si jumatate!

 

 

25 Comments

  1. La mulți ani! Bucuroși și frumoși!

  2. Simona

    La multi ani! Nu sunt obisnuita cu tine asa. “Nu iti sta bine”! Pupici si te asteptam cat mai repede cu o postare optimista asa cum ne-ai obisnuit.

    • A, Simona, nu stiu daca a parut ca imi cam plang de mila, nu asta era ideea pe care am vrut sa o transmit. Toti avem sentimente de inadecvare, care poate sunt false, si ne impiedica sa traim viata la maxim si sa fim fericiti. Cati nu le are, si e un exemplu pentru mine din acest punct de vedere. Asta am vrut sa spun🙂

  3. violeta argatu

    Bravo, Cati, hai, Raluca!!!!!! Stim ca poti🙂. Ridica-te, c-altfel pic si eu….

    • Violeta, sunt ok, cum ii spuneam si Simonei, toti avem niste sentimente de insuficienta care ne impiedica sa ne atungem scopul pentru care am fost creati, si de obicei astea vin din mintea noastra, ni le fabricam noi, Cati e fericita ca nu isi fabrica asa ceva🙂

      • violeta argatu

        Uf, ce bine!!! Tocmai se facea “intuneric” si la mine…🙂

  4. Mihaela

    Ai dreptate, este doar o faza. Esti o femeie extrem de puternica insa ai si tu nevoie de sustinere din cand in cand. Va trece senzatia aceasta, poate maine sau poate peste o luna, insa cu siguranta va trece! Esti iubita de toti cei din jur si de noi, cele care iti citim postarile pe nerasuflate! Ai incredere in tine!
    La multi ani, Capsunica draga!

    • Multumesc mult, Mihaela, conteaza foarte mult cuvintele tale si imi fac tare bine❤

  5. Doamne cat de draguta e!!! Esti o norocoasa mamico ca ai asa comoara! Iti doresc sa savuzrezi fiecare zi alaturi de Cati. Cu totii avem ceva de invatat de la copiii speciali.

    • Asa e, e asa de dulce, in fiecare zi ma surprinde si ma bucura cu dulceata ei- pupici mari si mici de la noi!❤

  6. Daniela

    La multi multi ani capsunica draga!!! sunteti exemplu pentru toti ceilalti.Mami de Capsunica fii barbata!va doresc multa sanatate si multe progrese inainte!

    • Multumim din suflet, Daniela!🙂

  7. mirela

    La muli ani! Sunteti mari si veti fi si mai mari! Impreuna!
    V-am (re)descoperit recent ( dupa ce in urma cu ceva ani va citeam mai des, avand si eu un baietel de 6 ani). Si zic doar ca am fi foarte bogati daca mai multe familii ar avea lumina pe care o aveti si pe care o reflectati voi.

    • Ce frumos vorbesti despre noi, Mirela, multumim din inima, ma bucur mult ca ne-ai redescoperit!❤

  8. La mulţi ani, fetiţă scumpă şi putere multă, ţie, mămică extraordinară!
    Vă pupicesc şi vă îmbrăţişez, fără niciun scop!
    Şi azi ai acelaşi scop!

    • Imbratisari calde si din partea noastra pentru tine, Mihaela draga!❤

  9. La multi ani, Cati! Sa fii sanatoasa si iubita!
    Draga Raluca, crede-ma ca esti minunata prin tot ce faci pentru Cati si trebuie sa fii mandra de asta! Sigur esti iubita enorm si toti cei dragi te vor ajuta sa treci peste etapa asta. Sa ai o saptamana frumoasa!

    • Multumim mult, Raluca, pentru urari si cuvintele de incurajare, conteaza foarte mult!❤

  10. pupici Katiushei si ii dorim sa fie alaturi de voi multa vreme, sa va bucure cu tot ce reuseste dand in continuare dovada de incapatanare si incredere in ea
    pupici si voua si va dorim sa va bucurati de fiecare moment special impreuna :*
    La multi-multi ani!

    • Multumim mult de tot, Antoaneta si întoarcem pupicii si imbratisarile!❤

      • :* :* :*

  11. la multi ani zambitori, Capsunica draga!

    • Multumim din suflet, Ligia!!❤

Leave a Reply

