Cadouri speciale pentru Craciun: Figurine FIMO by Coca

Ador Craciunul si, la fel ca Baietelul de argint, ma intreb uneori daca nu poate veni mai repede🙂

Craciunul are data fixa, dar pregatirile noastre incep pe undeva prin septembrie-octombrie. Întotdeauna lista mea se intinde pana la 70-75 de persoane, iar din pricina asta trebuie sa ma ocup de cadouri din timp. Si nimic nu imi  face mai multa placere de-a lungul anului, decat sa pregatesc darurile de Craciun!!

Am avut liste si anii trecuti cu recomandari si idei, dar anul acesta vreau sa va povestesc din timp pentru ce am optat, poate va fi o sursa de inspiratie si pentru voi.

Pe lista mea de anul acesta se regasesc niste rude dragi de peste Ocean, care au acces la lucruri de calitate si foarte frumoase, si nu de putine ori darurile lor pentru noi ne-au inseninat si ne-au fost de mare folos. As vrea sa le intorc bucuria, dar cum in Romania nu vei gasi nimic pe potriva lucrurilor cumparate acolo, am optat pentru ceva personalizat, handmade.

Cine altcineva ar fi mai potrivit decat mamica Ursuletilor Nazdravani si fauritoarea figurinelor din povesti?

E drept, de data aceasta nu am ales figurinele. M-am indragostit de-a binele de oglinjoarele personalizate, de indata ce le-am vazut. Le-am ales drept daruri pentru cateva zile de nastere, dar si pentru Sarbatorile de iarna ce vor urma. Nu-i asa ca sunt delicioase?

Pentru o cititoare impatimita, studenta la Litere in primul an, am ales asa o oglinda:

coca1 coca2

Pentru prietena mea draga care dirijeaza un cor, una care sa ii aminteasca de pasiunea ei:

coca4Trebuie sa recunosc ca sunt topita si dupa scenele de familie, cum e aceasta:

coca6Desigur, unui domn foarte drag si apropiat mie, nu puteam sa ii daruiesc o oglinda, asa ca am optat pentru un magnet de frigider. El este personalizat cu ceea ce ii place lui sa faca, si o expresie care pe amândoi ne face sa zâmbim, o gluma comuna:

magnetCelelalte oglinzi, pe care nu le pot pune acum pe blog (din motive evidente), am ales sa fie inscriptionate cu numele destinatarelor (mai ales ca unele dintre ele sunt pentru doua micute surori). Sper sa ajunga intregi la stapanele lor si sa le aduca macar atata bucurie cat a pus Coca in modelarea lor, iar eu in oferirea lor.

Coca face si tablouri de familie sub forma de magneti de frigider (am comandat si unul dintre acestia pentru o prietena, sper ca l-a gustat🙂 ). Eu le consider ideale pentru persoane speciale, mai ales daca vi se par greu de “cadorisit”.

Multumesc din suflet, Coca, pentru mainile tale de aur si lucrurile minunate faurite de ele!

 

5 Comments

  1. Tare frumoase ideile de cadou, sunt lucruri de suflet pe care cred ca orice persoana apropiata le primeste cu drag. Multumesc de inspiratie!🙂

    • Sper, mie asa de dragi imi sunt când le vad, nici nu ma pot gandi ca nu au cum sa fie apreciate…

  2. Raluca, îți multumesc tare mult pentru articolul minunat scris despre noi!

    • Din toata inima, Coca!

Trackbacks

  1. Despre daruri, in ajun de Ajun | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

