Invitatie la lectura si joaca de la Adriana

Brown paper packeges tied up with strings, these are a few of my favourite things…

Asa mi-a venit sa cant când am primit pachetul de la Adriana (Stilul meu de viata), in urma faptului ca am castigat concursul lunii Octombrie- Start la lectura si joaca.

Adevarul e ca pachetul arata atat de dragalas, incat nu am vrut sa i-l dau pur si simplu lui S. Am asteptat sa plece la bunici in vacanta, si l-am anuntat apoi la telefon ca a venit un colet pentru el. Cu cat entuziasm l-a primit si l-a desfacut când s-a intors! Eu stiam ce se afla inauntru, dar nu ma asteptam la reactia lui ulterioara!

Cartile primite in dar sunt Jucarii amuzante pentru baieti si Peisaje (origami), de la editura Aramis. Dar pe mine m-a atins in mod special felicitarea pe care a strecurat-o Adriana in pachet…multumim din suflet!

origami

Jucarii de confectionat din hartie a mai avut S. de cateva ori, insa de fiecare data trebuia sa le fac eu pentru el. Asa ca, si de data asta, i-am spus sa ma astepte sa le facem impreuna, ma gândeam ca nu se va descurca. Baietelul meu m-a surprins, pentru ca s-a apucat singur sa desprinda si sa asambleze jucariile 3D si 2D din carte; practic a realizat-o singurel aproape pe toata (mai sunt una sau doua de facut). Chiar m-am mirat ca se descurca atat de bine, iar lucrul cel mai important e ca a fost fericit si preocupat vreme de cateva zeci de minute. Pentru o mamica lipsita de energie cum sunt eu, o activitate de genul acesta mi se pare mana cereasca. Stiu ca face ceva care e distractiv, dar si educativ…si nu trebuie sa stau langa el pentru asta. Numai daca aveti un bebelus care se trezeste de nenumarate ori noaptea, asa cum face Cati in ultima vreme, puteti aprecia acest gen de activitati pentru copilul mai mare.

origami2

Eu origami nu mai facusem niciodata, nu ma consider foarte crafty, asa ca nu am introdus asta in activitatile cu S. Dar, dupa ce a terminat de confectionat jucariile din hartie, el a dorit sa treaca si la peisajele cu origami.

origami1

Si-a ales racheta, cea mai simpla dintre toate, si a reusit sa o faca singurel. La urmatoarele l-am ajutat eu putin, dar punerea laolalta a peisajului, colorarea si lipirea, astea le-a facut pe cont propriu.

origami3El a vrut sa foloseasca banda adeziva, pana l-am convins ca va arata mai bine cu lipici🙂 .

DSC05387

Alte minute bune de preocupare constructiva!

Adriana, multumim inca o data, a avut un succes teribil provocarea ta!

Nu uitati ca acest concurs se desfasoara lunar pe blogul Adrianei, iar cartea oferita in dar luna aceasta e delicioasa (cu tematica Craciunului) si va invit cu drag sa participati. Exista doua premii, pentru cititoarele cu blog, dar si fara…asa ca oricine se poate inscrie…doar chef de lectura si joaca sa aveti!

 

7 Comments

  1. Foarte frumoase activitatile voastre! Ma bucur ca provocarea mea a fost pe placul lui S. Pupici!

    • Foarte mult si bine au prins, multumim mult, a fost o experienta noua si pentru mine, cea cu origami🙂

  2. Carmen

    Am citit articolul acesta (http://ramurainflorita.blogspot.ro/2011/02/helen-keller-fetita-oarba-surda-si-muta.html) si m-am gandit la tine, la munca ta cu Cati si la progresele ei.
    Va pup!
    Carmen E.

    • Carmen, stiu si eu povestea lui Hellen Keller, este extraordinara! Cat potential recuperat datorita interventiei si terapiei! HK era de o inteligenta nemaipomenita, tot ceea ce a avut nevoie a fost acel declick. La Cati insa lucrurile nu stau chiar asa, nu ne asteptam sa faca la un moment dat un click si ea sa se faca bine. E o lupta permanenta pentru cel mai mic progres. DAR…merita orice efort, sunt extrem de mandra de ea si abia astept sa vad ce va invata in viitor.

  3. Carmen

    Raluca, stiu ca situatiile sunt diferite. Asemanrea este ca HL a avut noroc e un terapeut bun care a “recuperat-o”, asa cum Cati are noroc de o mamica extraordinara, puternica si inteleapta care o ajuta sa progreseze, nu numai sa “bata” statisticile ca traieste.

    Chiar daca nu comentez mereu, sa stii ca citesc cu tot dragul si bucurie despre progresele Ecaterinei si imi dau seama ca in spatele fiecarui progres, oricat de mic, e multa munca si efort si al tau si al ei.

    Va pup cu drag!!
    Carmen

    • Carmen, stiu ca ne sunteti mereu alaturi si apreciem sprijinul tau, sa stii, nu ai idee cat conteaza! Cati a facut un progres minunat pe care l-am observat zilele astea, prinde piesele de puzzle tip incastru in pensa mult mai bine. Pentru un copil tipic, e ceva normal si care vine de la sine, dar noi avem in spate ani de exercitii zilnice pentru asta. Stiu cata munca e in spatele progreselor ei, si tocmai de aceea apreciez asa de mult când tu sau cineva ca tine vine si ma incurajeaza din când in când pentru ea🙂 PUpici fetitelor tale dragi!❤

Trackbacks

  1. Guest post – Start la lectura si joaca (3) - Stilul meu de viata

Leave a Reply

